דיווח: אל-הילאל הציעה שמונה מיליון יורו על טוני וואקמה

טוני וואקמה, אלכסנדר סורלות'
טוני וואקמה, אלכסנדר סורלות' | Hakan Burak Altunoz/Anadolu Agency via Getty Images

אקס באר שבע עשוי לעזוב את טורקיה בעונה הבאה למוליכת הליגה הסעודית. עם זאת טרבזונספור עדיין מאמינה שתוכל למכור אותו ב-13 מיליון יורו

קבוצות: טרבזונספור
(גודל טקסט)

רק הבוקר (שבת) דווח בטורקיה שמוליכת הליגה טרבזונספור פנתה לקשר מכבי חיפה צא'רון שרי ומיד עלתה המחשבה על שיתוף פעולה עם אקס באר שבע טוני וואקמה. אבל נראה שהסגולים תכולים לא יצליחו להשאיר כל כך בקלות את הניגרי בן ה-31.

באתר 'aksam' הטורקי דווח שמולכת הליגה הסעודית אל-הילאל מתכוונת להגיש לטרבזונספור הצעה בגובה של שמונה מיליון יורו על וואקמה. כזכור לפני מספר שבועות אישר נשיא מועדון אחמט אגואוגלו שבחילת העונה נדחתה הצעה של שישה מיליון יורו מהליגה הסינית וכעת מדובר בשדרוג כספי גדול יותר שעשוי לשנות את דעתו של אגואוגלו. עם זאת במועדון מאמינים שהשווי של השחקן הוא בין 12-13 מיליון.

אל-הילאל היא אחת הקבוצות הבכירות של הכדורגל האסייתי כאשר לרשותה שלל כוכבים שלא היה מביישים גם קבוצה גדולה באירופה. קרלוס אדוארדו, סבסטיאן ג'ובינקו ובפטימבי גומיס הם רק חלק מהשמות שוואקמה עשוי לשתף עמם פעולה כבר בעונה הבאה. רזבאן לוצ'סקו שהוביל אשתקד את פאוק סלוניקי לזכייה היסטורית בליגה היוונית, מאמן בהצלחה את הקבוצה הסעודית שעדיין בתמונת הזכייה בליגת האלופות של אסיה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי