החל משישי: הליגה הדרום קוריאנית מגיעה לספורט1

אינצ'און יונייטד
אינצ'און יונייטד | Chung Sung-Jun/Getty Images

אחת הליגות הכי מותחות באסיה תשודר החל מסוף השבוע בחבילת הערוצים של ספורט1. אינצ'און יונייטד ואולסן יונדאי יאבקו על התואר עד הרגע האחרון, וגם: אקס מכבי תל אביב שמקווה לפרוח מחדש

(גודל טקסט)

התפרצות הקורונה גרמה להשבתת כמעט כל הליגות ברחבי העולם וכאשר ליגה מחדשת מדובר בסיבה למסיבה ואנחנו לא נפספס הזדמנות לשדר לכם אותה ולכן החל מיום שישי תוכלו לראות את הליגה הדרום קוראנית בחבילת הערוצים של ספורט1.

האלופה הכמעט בלעדית צ'ונבוק מוטורס, שזכתה בתואר חמש פעמים בשש השנים האחרונות ומחזיקת ליגת האלופות של אסיה בשנת 2016, תנסה לשמור על התואר שנה אחת נוספת אך בשל מכירת חיסול תתקשה לעשות זאת.

חלוץ נבחרת דרום קוראיה קים שין-ווק נמכר עוד בקיץ לשנגחאי שנואה תמורת חמישה מיליון יורו וגם ריקרדו לופס פריירה המצוין עבר לשנגחאי SIPG תמורת סכום דומה, והם יקוו שדווקא חברו לשעבר של אריאל הרוש במדי ספרטה רוטרדם לארס וולדווייק, הדרום אפריקאי יצליח למלא את החלל.


מנסה לשקם את הקריירה בדרום קוריאה. לארי קהינדה (ערן לוף)

מי שתנסה לסיים את השושלת של צ'ונבוק מוטורס היא אולסן יונדאי, שלא זכתה בתואר מאז 2005 ורק הפרש שערים מנע ממנה לסיים אשתקד במקום הראשון. ביורן יוהנסן הגיע מ-AZ אלקמאר תמורת מיליון יורו והוא ינסה לעזור לקבוצתו החדשה להשיג את המטרה.

חובבי הכדורגל הישראלי ישמחו לגדול שיש גם נציג מליגת העל. לארי קהינדה ששיחק במחלקת הנוער של מכבי תל אביב וגם עבר בהפועל עפולה, הפועל כפר סבא ובהפועל עכו משחק כבר עונה שנייה באינצ'און יונייטד. בעונה שעברה הבקיע שער אחד בלבד בליגה והעונה הוא ינסה להוכיח שעדיין יש לו מה לתרום. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי