איגיבור: "מאמן הנבחרת התעקש שאעזוב את הליגה הישראלית"

נוסא איגיבור
נוסא איגיבור | GLYN KIRK/AFP via Getty Images

הניגרי ששיחק בשתי הקבוצות הגדולות של ת"א, הודה כי הקדנציה בליגת העל מנעה ממנו להגיע למונדיאל: "רוהר רצה שאעבור לאנגליה, הייתי בהלם כי כבר שיחקתי בליגת האלופות ובבטיס. הכדורגל הוא קודם כל פוליטיקה"

(גודל טקסט)

אקס הפועל תל אביב ומכבי תל אביב, נוסא איגיבור התראיין במולדתו וסיפר על האכזבה מהתנהלותו של מאמן נבחרת ניגריה גרנוט רוהר: "באירופה אם המאמן שלך לא נותן לך לשחק, יש לך את הזכות לשאול מדוע כדי שתדע היכן להשתפר. המאמן אפילו יהיה שמח מכך", אמר איגיבור ל'ברילה FM'.

"עשיתי זאת כשהגענו לאבוג'ה (בירת ניגריה), ישבתי עם המאמן ושאלתי אותו מדוע איני משחק. אתה יודע מה הוא אמר לי? שאני צריך לשחק באנגליה כי רוב השחקנים בסגל נמצאים באנגליה. הוא לא אהב את הליגה הישראלית והתעקש שעלי לעבור לליגה טובה יותר אם ארצה לשחק. הייתי בהלם מכיוון ששיחקתי בעבר בבטיס ואפילו בליגת האלופות".

"בשבוע שלאחר מכן שלחו לי כתבה שרוהר אמר על מספר שחקנים שהחליט לוותר עליה מכיוון שהם מגיעים רק בגלל הבונוסים, ואני הופעתי בראש הרשימה. לאחר מכן התראיינתי בניגריה ואמרתי שאני לא רוצה לשחק שוב בנבחרת אם זה מה שהאיש הזה חושב עלי".

"הכדורגל הוא קודם כל פוליטיקה, הוציאו אותי מההרכב לא בגלל סאנדיי אמבה יותר טוב ממני. כן הוא עובד קשה והוא שחקן טוב מאוד, אבל הכל מסתכם בפוליטיקה וזו הסיבה שלא הלכתי למונדיאל".

נוסא איגיבור מול ססק פברגאס בליגת האלופות. זה עדיין לא שכנע את גרנוט רוהר (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי