בעלי מנצ'סטר סיטי רכשו את לומל, שהייתה בבעלות ישראלית

קווין דה בריינה, וינסנט קומפני
קווין דה בריינה, וינסנט קומפני | Nathan Stirk/Getty Images

אחרי שרכשו מועדונים באוסטרליה, ארה"ב, הודו, דרום אמריקה, סין ואפילו בספרד, כעת גם המועדון הצנוע מבלגיה עובר לבעלותם - התשיעי במספר. עד השבוע שעבר הבעלים שלו היו אודי שוכוטוביץ', אחיינו של יעקב שחר

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

"סיטי פוטבול גרופ", הקבוצה שבבעלותה גם אלופת אנגליה מנצ'סטר סיטי, מגדילה את מספר מועדוני הכדורגל השייכים לה לתשעה. החשובה מכל היא כמובן מנצ'סטר סיטי, אבל אחרי שכבר רכשו השייח'ים בחלוף השנים גם מועדונים בארצות הברית (ניו יורק סיטי), אוסטרליה (מלבורן סיטי), יפן (יוקוהמה מרינוס), אורוגוואי (מונטווידאו סיטי) ספרד (ג'ירונה), סין (סיצ'ואן ג'יוניו) והודו (מומביי סיטי), כעת מצטרפת לרשימה המפוארת גם לומל הבלגית.

"בלגיה היא אחת ממדינות הכדורגל האיכותיות באירופה", הצהיר פראן סוריאנו, מנכ"ל "סיטי פוטבול גרופ" שמכהן גם כמנכ"ל מנצ'סטר סיטי, "כולנו ראינו את ההצלחה של הנבחרת הלאומית של בלגיה, שמגדלת שחקנים ברמה עולמית שכולנו מכירים היטב (כמו קווין דה בריינה ו-וינסנט קומפני). זו השקעה שעומדת בקנה אחד עם התוכנית שלנו לטווח ארוך להתבסס במדינות רבות, בתקווה שנראה כדורגל יפה ונקדם שחקנים".

לומל סיימה בעונה האחרונה במקום השישי בליגת המשנה בבלגיה ועל פי הדיווחים לאחרונה נקלעה לקשיים ברישום המועדון מכיוון שבעלי המועדון היה עורך הדין אודי שוכוטוביץ', אחיינו של יעקב שעל פי "vi.nl" ומקורות נוספים שימש נציג עבור שחקנים בקפריסין ובבעלותו אקדמיה בגמביה. בשבוע שעבר, במהלך שאילץ את שוכוטוביץ' לוותר על הבעלות במועדון, העניינים הוסדרו וכעת המועדון עבר רשמית לבעלות השיחים מאיחוד האמירויות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי