בגלל הקורונה: פרס שחקן השנה של פיפ"א לא יחולק

ליאו מסי
ליאו מסי | MARCO BERTORELLO/AFP/Getty Images

תואר אחד פחות: לפי 'מארקה', ג'אני אינפנטינו החליט לבטל את ערב הגאלה בחודש ספטמבר ולא להעניק לשחקן השנה בעולם את גביע 'דה בסט' לראשונה מאז 2016

(גודל טקסט)

בשורה מאכזבת לליאו מסי, כריסטיאנו רונאלדו, ניימאר וקיליאן אמבפה. למרות סימני חזרה של הליגות הגדולות באירופה, פיפ"א לקחה החלטה וביטלה את פרס 'דה בסט' לשנת 2020 בגלל משבר הקורונה, כך דווח הבוקר (רביעי) ב'מארקה'.

טקס הגאלה המסורתי היה צריך להתקיים השנה בחודש ספטמבר במילאנו, ובעקבות התנאים המחמירים שלא המאפשרים התכנסות קהל, ההתאחדות העולמית בראשותו של ג'אני אינפנטינו לא תעניק את הפרס לשחקן המצטיין של ה-2020 – משמע ליאו מסי יגן על התואר שנה אחת נוספת, אבל נראה שהישג זה לא ינחם אותו במיוחד.

יש לציין כי עדיין לא התקבלה החלטה לגבי קיום הטקס של שחקן השנה של אופ"א המוענק בהגרלת שלב הבתים של ליגת האלופות, וכדור הזהב המסורתי אשר מחולק בכל שנה החל מ-1956.

הפרס 'פיפ"א דה בסט', נחשב לחדש יחסית והוא מחולק החל מ-2016 לאחר שהארגון העולמי החליט להפריד אותו מכדור הזהב. עד כה כריסטיאנו רונאלדו זכה בפרס פעמיים במדי ריאל מדריד, לוקה מודריץ' וליאו מסי קיבלו את הפרס בשנים 2018 ו-2019 בהתאמה.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי