אקס נבחרת ברזיל: "הייתי יותר טוב מניימאר, מסי ורונאלדו"

אדילסון
אדילסון | Andreas Rentz/Bongarts/Getty Images

אדילסון, אלוף העולם עם הסלסאו ב-2002, טען כי "בימיו הטובים" הוא היה שחקן טוב יותר מהטריו המוביל של הכדורגל העולמי: "ניימאר ומסי צריכים לזכות במונדיאל בשביל לעבור אותי, אני יותר טכני מכריסטיאנו"

(גודל טקסט)

עושה הרושם שבתקופת הקורונה, לא מעט ספורטאי עבר מנסים למשוך את הפוקוס באמצעות אמירות שנויות במחלוקת כאלה ואחרות. האחרון להצטרף לרשימה הוא זוכה גביע העולם ב-2002 עם נבחרת ברזיל, אדילסון, אשר בראיון ל-"Infobae" הציב את עצמו מעל שלושת השחקנים שנחשבים לטובים ביותר בענף הכדורגל: ליאו מסי, כריסטיאנו רונאלדו וניימאר.

החלוץ, שקבוצתו היחידה באירופה במהלך הקריירה הייתה בנפיקה הפורטוגלית ושמו לא ממש בולט על פני דפי ההיסטוריה מסיבה כלשהי, לא היסס להצהיר: "בימים הטובים שלי הייתי יותר טוב מניימאר. כדי להיות יותר טוב ממני הוא צריך לזכות במונדיאל. לי יש אופי. באשר למסי, גם הוא צריך לזכות במונדיאל כדי להיות יותר טוב ממני".

אדילסון ערך ארבע הופעות בגביע העולם הראשון במילניום הנוכחי שנערך ביפן ובקוריאה, ופתח פעמיים בהרכב של נבחרת שהסגל שלה כלל שמות כמו רונאלדו, ריבאלדו ורונאלדיניו. הברזילאי לא הסתפק בהשוואת עצמו לפרעוש ול"ניי", והחליט למתוח ביקורת גם על כריסטיאנו רונאלדו: "יש לו רק כוח. בועט מימין ומשמאל. אני יותר טכני ממנו".

ובכן, נותר רק לתהות לגבי מידת השפיות של כדורגלן העבר של הסלסאו, שהישגיו האישיים הבולטים ברמת המועדונים היו בחירה למצטיין הליגה הברזילאית ב-1998 ומצטיין גביע העולם למועדונים בשנת 2000, בו זכה עם קורינטיאנס, ולמרות זאת מאמין כי הוא עדיף על צמד שחקנים שזכה יחד ב-11 כדורי זהב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי