זוגתו של מרדקוביץ': "שמעתי ירייה מהשירותים וראיתי את רגליו"

מילאן מרדקוביץ'
מילאן מרדקוביץ' | מכבי תל אביב, רשמי

איבנה סטאניץ' שניהלה מערכת יחסים עם אקס מכבי ת"א, שהחליט לשים קץ לחייו, חשפה את הפרטים המזעזעים: "הוא סבל מדיכאון, וסיפר לי מספר פעמים על כוונתו להתאבד"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

היום (שבת) בשעות הצהריים פרסמו בכלי התקשורת הסרבית, על התאבדותו של אקס מכבי תל אביב, מילאן מרדקוביץ', שהחליט לשים קץ לחייו ביריית אקדח. בחלוף מספר שעות, זוגתו איבנה סטאניץ' שניהלה מערכת יחסים עם שחקן העבר במשך שמונה חודשים, חשפה פרטים מזעזעים ממותו של מרדקוביץ'.

"אני לא יודעת איך אני מרגישה, לא ישנה בכלל מאז אתמול בערב. אני לוקחת תרופות ואני עדיין לא מודעת לחלוטין למה שקרה", סיפרה איבנה סטאניץ' ב'טלחראף' הסרבי. "אם להיות כנה, היה לנו קשר רומנטי, חיים אידיאליים והכל היה נהדר, אבל היו מספר מקרים שהוא לא יכול היה להתמודד איתם. הוא לא היה מספיק חזק. אני חושב שהוא אהב לשתות וסבל מבעיות דיכאון, זה הסיבה העיקרית שהוא עשה זאת".

"הוא סיפר לי בעבר שהוא כבר עייף מהכל ורוצה לשים קו לחייו. אחרי שפרש ממשחק פעיל, התחיל לעבוד כמנהל ונראה ששגרת החיים החדשה שלו הכניסה אותו לדיכאון. הוא תמיד חייך והיה חיובי, אבל הוא היה מאותם אנשים שלא יגידו נמצא בראשם. כששתה הוא היה מספר לי חלק ממחשבותיו. אני סיפר לי כמה פעמים שהוא רוצה להתאבד. היה לנו שיחות על זה כל הזמן וזה קרה ברגע של חולשה".


"הוא סבל מדיכאונות". מילאן מרדקוביץ' (LIU JIN/AFP via Getty Images)

איבנה סטאניץ' המשיכה וסיפרה על השיחה האחרונה של השניים: "היינו בהפסקה קלה במערכת היחסים, אבל לא נפרדנו. הוא שתה עוד קצת יום לפני ההתאבדות וכבר הייתה לי תחושה שהפעם הוא מתכוון לפעול, אז הרגעתי אותו וגררתי אותו למיטה. דיברנו כל הלילה ולמחרת הייתה צריכה ללכת להופעה (סטאניץ' עוסקת כזמרת במקצועה), אבל כשראיתי אותו מחזיק אקדח לידו התחננתי אליו ובכיתי להחזיר את האקדח למגירה, אבל הוא לא רוצה. הלכתי לשירותים להתארגן ומדי פעם הסתכלתי לראות מה הוא עושה ולפתע שמעתי ירייה וראיתי את רגליו. התקשרתי אליו מספר פעמים ואז יצאתי מהדירה והזעקתי אמבולנס. מאוד אהבתי אותו, ומאוד קשה בגלל האובדן הזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי