הראשונה שאישרה קהל: ביקוש שיא לכרטיסים לגמר הגביע ההונגרי

אוהדי בודפשט הונבד
אוהדי בודפשט הונבד | Jakub Sukup/Bongarts/Getty Images

ממשלת הונגריה התירה את פתיחת דלתות אצטדיוני הכדורגל לכניסת קהל, תוך שמירה על הנחיות בידוד נוקשות כמו מרחק של שלושה כיסאות בין כל אוהד

(גודל טקסט)

יממה אחרי הדיווחים שממשלת סרביה תאשר בימים הקרובים את קיומם של משחקי כדורגל עם קהל ביציעים, היום (חמישי) נודע כי יש מדינה אחת שכבר קיבלה את ההחלטה והפכה לראשונה שמאשרת כניסת אוהדים בעידן הקורונה: בליגה ההונגרית תותר כניסת אוהדים למשחקי הכדורגל, אולם יהיה זה תהליך הדרגתי ותחת מגבלות נוקשות.

התאחדות הכדורגל ההונגרית אישרה שמשחקים יכולים להיערך בנוכחות אוהדים ביציע, אולם יש להקפיד על על ריחוק של שלושה כיסאות בין כל אוהד וחל איסור לשבת לפני או מאחורי אוהד אחר, כך שבכל סיטואציה בין כל אוהד יהיה מרחק של מטר וחצי לפחות. 

הליגה ההונגרית, שהופסקה בחודש מרץ כמו כל עולם הכדורגל, מתחדשת בסוף השבוע הקרוב ומכירת כרטיסים כבר נפתחה לגמר הגביע ההונגרי, כשביום רביעי בודפשט הונבד של השוער רובי לבקוביץ' תתמודד מול מזוקובשד ועל פי התחזיות האצטדיון יהיה מלא – המגרש מכיל כ-67,000 צופים, אך כמובן שמרבית המושבים יישארו פנויים. לפי הודעת ההתאחדות הונגרית, כל קבוצה תוכל לבחור אם לפתוח את משחקיה לכניסת קהל.


רובי לבקוביץ'. יזכו לתמיכת האוהדים בגמר הגביע (הונבד האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי