אקס בית"ר ירושלים תוקף: "מתייחסים אלינו כמו לחיות"

דה לוקאס
דה לוקאס | צילום: אודי ציטיאט

הקשר הספרדי ששיחק חצי עונה בבירה וכיום משתייך לסגל של וולונטארי, ביקר את ההמשלה הרומנית שדורשת מכלל השחקנים להישאר בביתם: "זה לא הגיוני, אנחנו נואשים לחופש"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

כמו רוב הליגות באירופה, גם הליגה הרומנית חוזרת בשבוע הבא ובדומה למצב בישראל, משרד הבריאות דורש מהשחקנים והצוות המקצועי לא לצאת מביתם, לשימוש שהוא לא מקצועי. מי שתקף את התנהלות הממשלה הרומנית באופן פומבי, הוא אקס בית"ר ירושלים פאבלו דה לוקאס, המשחק כיום בוולונטארי שדיבר על הקשיים בפוסט באינסגטרם.

"אחרי שמשרד הבריאות דרש מהשחקנים להיכנס לבידוד של שבועיים ולעשות שלוש בדיקות קורונה, עכשיו הוא מצפה שנישאר שבועיים נוספים בבית. זה לא הגיוני, אנחנו זקוקים לחופש. מה שהם רוצים שנהיה נעולים בבתים עד שהליגה תסתיים כדי למנוע סערה".

הקשר הספרדי המשיך: "הם הסתירו את זה מאיתנו בהתחלה, וכעת אחרי שסיימנו את תקופת ההסגר שלנו, הם טענו שאני חייבים להישאר שבועיים נוספים. הם מונעים מאיתנו לצאת כשאנחנו בריאים בזמן שעושים את ההיפך בכל המדינות".

"אנחנו הכדורגלנים רוצים לשחקנים, אבל מתייחסים אלינו כמו אל בעלי חיים. יש לנו משפחה ואחרי חודשיים שהיינו בבית. מצפים שנישאר חודשיים נוספים. כבר שבועיים משאירים את האוכל שלנו בדלת של הבית כי אנחנו לא יכולים לצאת".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי