דיווח באיטליה: חלון העברות ייפתח ב-1 בספטמבר

אופ"א
אופ"א | FABRICE COFFRINI/AFP/Getty Images

כדי לא לפגוע בקבוצות המשחקות במפעלים האירופיים, אופ"א צפויה להזיז את פתיחת מועד העברות במספר חודשים ולסיומו ב-5 באוקטובר. וגם: מה יעשו השחקנים שמסיימים את החוזה ביוני?

(גודל טקסט)

בצל הדיווחים על רכישות פוטנציאליות של הקבוצות הגדולות בעונה הבאה, עדיין אף אחד לא באמת יודע מתי ייפתח חלון העברות שיתחיל באופן רשמי את עונת 2020/21 וכן, גם לא ידוע מה יעשו השחקנים שמסיימים בתום העונה, עד השלמת המשחקים שהתעכבו בשל מגפת הקורונה.

היום (ראשון) ב'קוריירה דלו ספורט' פורסם כי כוונתה של אופ"א לאפשר העברת שחקנים בחלון מצומצם שיתחיל ב-1 בספטמבר וייגמר ב-5 באוקטובר. ההיגיון מאחורי הרעיון הוא לא לפגוע בקבוצות שאמורות לסיים את הליגה במהלך חודש אוגוסט, ולא פחות חשוב מכך מצד אופ"א, לאפשר לסגלים שפתחו את העונה, להתמודד באופן הוגן במשחקי הנוקאאוט בליגת האלופות ובליגה האירופית.

ולמה אורכו יהיה כחמישה שבועות? מכיוון שמעבר לרצון לסיים את עונת 2019/20 עד חודש אוגוסט, אופ"א נחושה לסיים את העונה הבאה עד חודש יוני כדי לקיים את 'יורו 2020' כסדרו בקיץ 2021.

בנוסף, נכתב בעיתון האיטלקי שלמועדונים תהיה אפשרות להאריך באופן אוטומטי את חוזיהם של השחקנים שחתומים עד סוף העונה ל-31 באוגוסט, כדי להשתית סדר ברחבי כל הליגות הגדולות ולמנוע מעברים שלא היו קורים לולא משבר הקורונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי