סניידר: "יכולתי להיות כמו רונאלדו ומסי, אבל לא רציתי"

ליאו מסי, ווסלי סניידר
ליאו מסי, ווסלי סניידר | JUAN MABROMATA/AFP via Getty Images

שחקן העבר ההולנדי טען בראיון כי הסיבה שלא הגיע לרמות הגבוהות ביותר, היא חוסר מוטיבציה: "ליאו וכריסטיאנו הם שונים, ואני מאוד מרוצה מהקריירה שלי". על לאורטו מרטינס אמר: "מעדיף שיעזוב לריאל מדריד"

(גודל טקסט)

שחקן העבר ההולנדי ווסלי סניידר, נחשב כאחד הקשרים הטובים בעשור האחרון ובעיקר ייזכר בזכות עונת 2009/10, כאשר הוביל את אינטר לטרבל היסטורי שכלל כמובן זכייה ראשונה בליגת האלופות מאז 1965 ובאותו קיץ בדרום אפריקה סיים ככובש המצטיין של המונדיאל בצוותא עם תומאס מולר, דייגו פורלאן ודויד וייה והגיע עם נבחרת הולנד עד למעמד הגמר.

לכן לא מעט מאמינים כי כדור הזהב בסיום אותה שנה הגיע לסניידר, למרות שלא נמנע בין שלושת הראשונים. במהלך ראיון עם העיתונאי האיטלקי ג'יאנלוקה די מרזיו סיפר ההולנדי כי היה יכול להיות ברמה של הגדולים באמת, אך לא היה מוכן לוותר על חיי התענוגות: "הייתי יכול להיות ברמה של ליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו, אבל פשוט לא הייתה לי מוטיבציה גדולה כל כך. אני אוהב החיים והייתי שותה כוס יין פה ושם. ליאו וכריסטיאנו הם שונים, הם הקריבו כל כך. וזה בסדר עבורי, הקריירה שלי הייתה עדיין נהדרת".

בנוסף סיינדר התייחס לקבוצה איתה הוא כה מזוהה איתה, אינטר, ודיבר על כריסטיאן אריקסן שהצטרף בינואר מטוטנהאם ולאוטרו מרטינס שעל פי הדיווחים, סיכם בברצלונה: "לאנטוניו קונטה יש קבוצה גדולה ועם אריקסן היא יכולה לעשות סוף סוף קפיצת מדרגה. יש לו את האיכויות להפוך לאחד המנהיגים בקבוצה".

"לגבי מרטינס? הוא שחקן טוב מאוד, אבל עליו להישאר באיטליה. הוא יכול להיות אחד שחקנים הטובים בעולם, אבל הוא יצטרך קודם כל לזכות בתואר עם אינטר. הוא יכול לשחק בברצלונה כמובן, אבל אם הוא באמת רוצה לעזוב, הייתי מעדיף שיעבור לריאל מדריד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי