קונטה לקח אחריות: אני אשם בהפסד. זה נס אם נזכה בסוף

אנטוניו קונטה
אנטוניו קונטה | AFP

מנג'ר צ'לסי אחרי ה-1:0 ליונייטד: "עדיין יש לנו יתרון יפה, אך טוטנהאם מצוינת". מוריניו עקץ את אוהדי הבלוז

(גודל טקסט)
אנטוניו קונטה הגדיר את סיכויי צ'לסי לזכות באליפות בחמישים אחוז אחרי ההפסד אתמול למנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד 2:0. אפשר לומר שהוא נשמע זהיר מאוד נוכח העובדה שלצ'לסי עדיין יתרון ארבע נקודות על טוטנהאם ומשחקים קלים יחסית.


רק שני משחקי הליגה הבאים מול סאות'המפטון (ב) ואברטון (ח) יכולים להיחשב קשים, ולפחות על הנייר השאר נשמע די קל: מידלסברו (ב), ווסט ברומיץ' (ח), ווטפורד וסנדרלנד (שניהם בבית). טוטנהאם וצ'לסי יבחנו מי טוב יותר כיום כשייפגשו בחצי גמר הגביע האנגלי בשבת הקרובה. 


SUN SPORT: Blue Bottle #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/tPw07n6Uus

— Neil Henderson (@hendopolis) April 16, 2017

אבל מי שבאמת הוא גיבור הפרמייר-ליג כעת, מי שהציל עבור הממלכה את העונה, הוא לא אחר מאשר ז'וזה מוריניו שהכניס עניין למאבק האליפות הודות לעצירת הבלוז. הוא היה מנג'ר יונייטד הראשון שמכניע את הבלוז מאז אלכס פרגוסון(!) וקטע ארבע שנים וחצי ללא ניצחון על צל'סי באף מסגרת.


מי שעוד לקח את ההזדמנות בשתי ידיים היה החלוץ הצעיר מרקוס ראשפורד, שנראה חד, כבש כבר בדקה השביעית ואולי בזבז עונה על הספסל רק בשל העובדה כי סופר-סטאר כמו זלאטן איברהימוביץ' תפס פיקוד בחוד.


אנטוניו קונטה הבהיר אחרי המשחק: "אני אשם בהפסד". לפני חודש צ'לסי הייתה מרחק 13 נקודות מהשנייה וכעת רק ארבע, ועל כך אמר האיטלקי: "היה מגיע ליונייטד לנצח, היא רצתה יותר והראתה יותר מוטיבציה. אני לא הצלחתי להכניס את השחקנים שלי למוטיבציה הנכונה. אם נגיע למטרה זה יהיה נס בהתחשב בעובדה היכן שצ'לסי הייתה שנה שעברה. יש לנו עדיין יתרון יפה, אבל טוטנהאם ביכולת מצוינת".


ז'וזה מוריניו לא התאפק מלעקוץ את אוהדי צ'לסי כאשר בירידה מהמגרש הצביע על סמל יונייטד שמתנוסס על האימונית שלו. "אני מאוד מרוצה מהניצחון, כי גם סיטי וליברפול ניצחו ולא הייתה לנו ברירה. אנחנו עדיין בליגה האירופית ויכולים להגיע לאלופות גם דרך הליהג. אנחנו לא יכולים לוותר עדיין על אחד המקומות בין ארבע הגדולות". 

Jose Mourinho doesn't need to run around the touch line, that touch of the badge means everything. pic.twitter.com/aMxIkZWUv5

— The Man Utd Way (@TheManUtdWay) April 16, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי