מריו באלוטלי יורד על ברנדן רוג'רס: המאמן הכי טוב שהיה לי

באלוטלי ברנדן רוג'רס
באלוטלי ברנדן רוג'רס | Gettyiamges

רק רשת: החלוץ והמאמן התבדחו האחד על חשבון השני, וגם: הקעקוע המטורף של איקרדי והמשחק של טימור

(גודל טקסט)

18:31: אצילי מתכונן לריאל מדריד 
גרנאדה, שכבר ירדה לליגה השנייה, מתכוננת לקרב הקצוות מול ריאל מדריד. הקבוצה הספרדית העלתה תמונה מהאימונים לקראת המשחק מול הבלאנקוס בה עומר אצילי נראה מוביל את חבורת השחקנים.


@adrianramosla20 looks ahead to Saturday's match vs @realmadriden & talks about his future at #GranadaCF.

➡️https://t.co/FIaai0T6OOpic.twitter.com/GPIZvAwrvH

— Granada C.F. (@GranadaCdeF_en) 3 במאי 2017



18:26: המשחק של בר טימור

בר טימור יוצא במשחק לאוהדים. רכז הפועל ירושלים העלה תמונה לחשבון הפייסבוק וביקש מהאוהדים לתת כותרת. הפרס: חולצה וכדור חתומים על ידי כל הקבוצה. מה הכותרת שלכם?


14:57:  באלוטלי ורוג'רס מחליפים ירידות

המאמן ששיתף פעולה עם החלוץ התבדח וטען: "מריו באלוטלי הוא השחקן הכי טוב שעבדתי איתו". החלוץ האיטלקי לא נשאר אדיש ו-"החמיא" למאמנו לשעבר, שפוטר כזכור מהרדס.


Brendan Rodgers you are also the best manager I ever had. Amazing.

— Mario Balotelli (@FinallyMario) May 3, 2017




14:00: פרסי הזכייה בווימבלדון ממשיכים לעלות

ראשי טורניר הטניס היוקרתי בעולם, ווימבלדון, הכריזו פעם פעם נוספת על העלאת סכום הזכיות בטורניר. המשמעות היא שכעת כל זוכה יגרוף 2.2 מיליון ליש"ט, 200 אלף ליש"ט יותר מהפרס האחרון, ובסך הכל סכום הפרסים הכולל עומד על 31.6 מיליון ליש"ט. בסיבוב הראשון, למשל, הפרס הינו 35,000 ליש"ט – פי שלושה יותר מאשר היה ב-2011.



Over the last six years, The Championships has more than doubled the total prize money on offer…#Wimbledonpic.twitter.com/kXGxVogBV2

— Wimbledon (@Wimbledon) May 3, 2017




13:20: הקעקוע המטורף של איקרדי

מאורו איקרדי חלוצה של אינטר ידוע כאחד שאוהב תשומת לב. הקעקוע החדש שחשף בהחלט מדגיש זאת
  

#FCIM striker Mauro Icardi has been topping up his tattoos. A lot. #Argentinapic.twitter.com/yRqEHODp60

— footballitalia (@footballitalia) May 2, 2017




13:04: פלויד מיוות'ר עושה כסף מהצד

המתאגרף המפורסם העלה תמונה ממטוסו הפרטי עם צרור שטרות מכובד, וכיתוב "אני מהמר על אייזיאה תומאס". הרכז של בוסטון סלטיקס ידוע כחברו של מייוות'ר, ונראה שהתמיכה עוזרת לאור התוצאות

 

I bet on @isaiahthomas today!  #TMT

A post shared by Floyd Mayweather (@floydmayweather) on

 



12:30: סוכנו של אריקסן לא מכחיש מעבר לברצלונה

כריסטיאן אריקסן משתכר לפי הפרסומים פחות ממאה אלף ליש"ט לשבוע בטוטנהאם, ועם שכר די נמוך ומספרים נדירים, לא פלא שהוא מוזכר כמועמד מוביל לברצלונה לעונה הבאה. 

  

הדני של התרנגולים, שכבש 8 שערים העונה בפרמייר-ליג ובישל 12 נוספים, רק האריך חוזה לאחרונה וסוכנו אמר בנוגע לשמועות על מעבר לקטאלוניה: "אני מעדיף בשלב זה לא להתייחס. אני רק יכול לומר שכריסטיאן מתמקד רק במשחק הבא של טוטנהאם". 



11:00: מונטרי התלונן על קריאות גזעניות והורחק לשבוע
קשר פסקארה האיטלקית, הגנאי סולי מונטרי, עמד על רגליו האחוריות והתלונן בפני צוות השיפוט על קריאות גזעניות מכוערות שנשמעו לעברו. בעוד ברחבי העולם קראו לתמוך בו ולעודד את מאמציו, השחקן הורחק למשחק אחד בעקבות מחאותיו ואילו אוהדי קליארי חמקו מעונש מכיוון שהוחלט שמדובר ב"עשרה אוהדים בלבד".







10:10: טוטנהאם נוטרת טינה לסול קמפבל

הבלם האנגלי שהחל את הקריירה שלו בתרנגולים, ואף שימש כקפטן, לא הוזמן למצעד סיום העונה החגיגי בניגוד לכוכבי עבר עקב: "חשש מתגובת האוהדים", שלא שוכחים לקמפבל את חציית הכביש ליריבה העירונית ארסנל.


10:00: ברנדון רוי גיבור היום

כוכב ה-NBA לשעבר, שנודע בפציעות רבות וסיים את הקריירה שלו מוקדם, נורה בטעות סמוך לבית סבתו שבצפון קרוליינה. הדיווח האנונימי סיפר על "בן אדם אקראי שפתח באש ואילו רוי הגן על מספר ילדים ששהו במקום". הוא פונה לבית החולים ומצבו טוב.







רוי. יצא גיבור

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי