ליברפול ומנצ'סטר יונייטד נאבקות על ססק פברגאס

ססק פברגאס
ססק פברגאס | צילום: gettyimages

קלופ ומוריניו חושקים בקשר, שצפוי לעזוב את צ'לסי למרות שיש לו חוזה לשנתיים. בתוך כך הבלוז נערכים למעבר זמני לאצטדיון וומבלי

(גודל טקסט)

באנגליה דווח הבוקר (רביעי) כי ססק פברגאס בדרך החוצה מצ'לסי, וליברפול ומנצ'סטר יונייטד רבות עליו. יורגן קלופ כבר הודיע שבקיץ הוא מתכוון לחזק את הקבוצה בשחקנים איכותיים, והוא יכול כרגע לפחות להציע לספרדי כרטיס לליגת האלופות בעוד השדים האדומים עדיין נראים במצב שביר ולא ברור אם יסיימו בארבע הראשונות. לססק עדיין חוזה לעוד שנתיים בצ'לסי. 

"סאן" פרסם שצ'לסי תדרוש על פברגאס 25 מיליון ליש"ט. הוא הפך לשחק ספסל בקבוצה ולמרות שאנטוניו קונטה השתמש בו במהלך העונה, הוא מחפש קבוצה בה יהיה שחקן הרכב קבוע אחרי שאנגולו קאנטה לקח ממנו את התפקיד.


 



קלופ יודע שרק חיזוק הקבוצה בשחקני מנוסים לעונה הבאה יסייע לו להצליח באלופות אם הקבוצה תעפיל למפעל היוקרתי. ססק שיחק בצ'מפיונס במדי ארסנל, ברצלונה וצ'לסי ויש לו את הניסיון הנדרש. 

מנצ'סטר יונייטד רוצה את ססק כדי לחזק את הקישור ובעיקר בגלל שז'וזה מוריניו עבד איתו בצ'לסי, והיה גורם ישיר לכך שחזר לפרמיירליג מברצלונה ולא חזר לארסנל – הקבוצה בה החל באנגליה. ססק סיפר אז שמוריניו לקח מטוס לברצלונה ושיכנע אותו לעבור. 



VIDEO: New Interior Views of Chelsea's State-of-the-Art £500m Stadium Emerge Online https://t.co/Q3U1rM64Ly

— FamousCFC (@Famous_CFC) April 3, 2017

 

יש לציין שגם באיירן מינכן, מילאן, אתלטיקו מדריד וכמה קבוצות בסין רוצות את הקשר הקאטלוני, אבל הוא מעדיף להישאר באנגליה. במשחק האחרון בו ניצחה צ'לסי את אברטון 0:3 ססק לא פתח וישב 81 דקות על הספסל. בתוך כך הבלוז נערכים למעבר לאצטדיון וומבלי, שיחליף את הסטמפורד ברידג' לפחות לשנתיים הקרובות עקב שיפוץ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי