יונייטד לא תחזיר את זלאטן, שואו לא יהיה כשיר לפתיחת העונה

זלאטן איברהימוביץ' מקבל טיפול
זלאטן איברהימוביץ' מקבל טיפול | Gettyimages

אגוארו סומן כמחליף לשבדי, המגן לא יחלים בזמן. ונגר מחמם לקראת המפגש בין ארסנל ליונייטד (18:00, ספורט 1): "מוריניו צריך להילחם עבור השחקנים כשלא הולך"

(גודל טקסט)
באנגליה מדווחים היום (ראשון) שזלאטן איברהימוביץ' לא יחזור בעונה הבאה למנצ'סטר יונייטד. המאמן ז'וזה מוריניו חושש שהשבדי לא יצליח לעמוד בקצב של הפרמייר-ליג אחרי הפציעה הארוכה. במקביל, זלאטן, שנצפה מהלך עם קביים בפיטסבורג, ארצות הברית, צפוי לחזור בקרוב למנצ'סטר ולהזמין את אנשי הקבוצה והשחקנים לארוחה.

 

המאמן הפורטוגלי יודע שצריך לצרף לסגל חלוץ איכותי ואחד השמות המובילים הוא סרחיו אגוארו, שעשוי לעזוב את היריבה העירונית מנצ'סטר סיטי. התכולים, שלא מתלהבים לשחרר את הארגנטינאי ליריבה העירונית צפויים לדרוש 55 מיליון ליש"ט.




 

השדים האדומים יתמודדו היום (18:00, ספורט 1) מול ארסנל באמירויות וכפי שהבטיח מוריניו יהיו בסגל כמה משחקני מחלקת הנוער. מדובר במגן מתיאו אולסונדה (19) שהגיע מניו יורק רד בול ושיחק עד כה ארבעה משחקים בלבד בהרכב של קבוצת הנוער. גם שחקן ההתקפה של הקבוצה עד גיל 23 דמיטרי מיצ'ל (20), מתי ווילקוק וסקוט מקטומיניי צפויים להיות על הספסל. וויין רוני עשוי לפתוח ב-11.

 

לוק שואו עבר ניתוח והתברר שלא יהיה כשיר לפתיחת העונה הבאה. יונייטד לא צפויה לשחרר את השחקן ותדאג לו לטיפולים במסגרת המועדון.




זלאטן איברהימוביץ' על קביים. צילום מסך מתוך

 


מוריניו
ממשיך בקו המפויס שלו מול מאמן ארסנל ארסן ונגר: "אני מקווה שוונגר יישאר בג'וב שלו וההנהלה תיתן בו אמון כדי לשפר את המצב של הקבוצה". הצרפתי לעומת זאת לא סולח ותקף את הקולגה על התנהלותו מול השחקנים: "אתה לא יכול לומר להם 'אנחנו באותה סירה וכולם נלחמים ביחד' ואז לקפוץ ממנה ולומר להם 'עכשיו זאת האשמה שלכם'. צריך להילחם עבור השחקנים כשזה לא הולך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי