קונטה: "לחץ שגורם להתרגשות בלב". קוסטה רמז על עזיבה?

אנטוניו קונטה
אנטוניו קונטה | AFP

צ'לסי לא התקשתה ב-0:3 על מידלסברו, הורידה את היריבה ליגה ואם תנצח בשישי את ברומיץ' תזכה רשמית באליפות. האוהדים חוששים שהחלוץ סימן להם שבקיץ הוא עוזב

(גודל טקסט)
צ'לסי זקוקה לניצחון מול ווסט ברומיץ' ביום שישי בהות'ורנס (21:50, ישיר ספורט1) כדי לזכות באליפות אחרי שניצחה אתמול בסטמפורד ברידג' את מידלסברו 0:3 והורידה אותה ליגה.


מנג'ר צ'לסי, אנטוניו קונטה, דירבן את שחקניו אתמול לעשות עוד מאמץ גדול לגמור את העובדה ביום שישי ולזכות באליפות חמישית של המועדון בפרמייר-ליג. "זה היה צעד גדול עבורנו", אמר המנג'ר האיטלקי, "המסר שלי הוא אנחנו צריכים לעשות צעד אחד נוסף. ביום שישי יש לנו הזדמנות לסיים את העובדה ולהיות אלופים. זה לא יהיה קל, אבל יש לנו שלושה משחקים לזכות באליפות ואנחנו מאוד קרובים. יש לחץ, אבל הוא לחץ טוב שמביא להתרגשות בלב בגלל שהמטרה קרובה". 



קונטה בטירוף. שלוש נקודות מאליפות (AFP)


מי שעשה אתמול היסטוריה היה ססק פברגאס, שפתח בהרכב ובישל פעמיים בדרך לשיא – הוא השחקן הראשון שבישל לפחות עשרה שערים בעונה בשש עונות פרמייר-ליג שונות. אתמול הוא העלה את מאזנו ל-11 בישולים העונה, כשהוא מרבה לבלות על הספסל.


הקפטן ג'ון טרי, שיעזוב בסיום העונה, נכנס כמחליף ורשם את משחקו ה-750 במדי צ'לסי. ביציע אוהד אלג'יראי ריגש כשהניף שלט: "באתי כל הדרך מאלג'יריה כדי להודות לך. יותר מ-700 משחקים, 14 תארים. מגיע לך הכי טוב".


על שמחת הניצחון העיבה העובדה שדייגו קוסטה בחר לחגוג את שערו במשחק בנפנוף לשלום ונשיקה ליציע, מה שהלחיץ עד מאוד את אוהדי צ'לסי שאכן עזיבתו לסין קרובה מתמיד. כעת רק ימים יגידו.

After @diegocosta celebration tonight it seems that he will be leaving the clubs in the summer. @ChelseaFC#CFCpic.twitter.com/7FNMGcvXeo

— Chelseafanpage (@Chelseafanpag11) May 8, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי