צפו: צ'לסי אלופה אחרי 0:1 דרמטי על ווסט ברומיץ'

מיצ'י באטשואי חוגג
מיצ'י באטשואי חוגג | AFP

זה היה קשה, החבורה של פוליס נלחמה, אך באטשואי כבש בדקה ה-82 וסידר לאנטוניו קונטה אליפות בעונתו הראשונה במועדון

(גודל טקסט)

עונה שהתחילה לא בצורה הכי חלקה, הגיעה הערב (שישי) לשיא כאשר צ'לסי זכתה באליפות השישית בתולדותיה לאחר 0:1 מתוק ודרמטי על ווסט ברומיץ' בחוץ במסגרת המחזור ה-37. הבלוז פתחו פער של 10 נקודות מטוטנהאם השנייה כשלתרנגולים נותרו עוד שלושה משחקים ולקבוצה של קונטה עוד שניים.

 

אנטוניו קונטה, בעונתו הראשונה, עשה את מה שלא רבים האמינו בתחילת העונה. לאו דווקא עם הסגל הכי נוצץ, האיטלקי הצליח לפתוח פער במהלך העונה שכללה ריצה של 13 ניצחונות ברציפות ולהשאיר אבק לכל היריבות הגדולות.

 
הערב זה לא היה הכי מרשים, הבלוז התקשו, אך בדקה ה-82 היה זה המחליף מיצ'י באטשואי שדחק מקרוב ונתן את האות לחגיגות. הבלוז יוכלו להשלים דאבל ב-27 במאי כאשר יפגשו בגמר הגביע האנגלי את היריבה המרה ארסנל. 






שחקני צ'לסי חוגגים עם ג'ון טרי (AFPׂׂׂ)


מהלך המשחק

דקה 12: צ'לסי קופחה כשלא קיבלה פנדל. מייקל אוליבר לא שרק לפנדל, על אף נגיעת יד ברחבה של כריס בראנט.


דקה 50: צ'לסי הגבירה את הלחץ, אך לא הצליחה להכניע את בן פוסטר.


דקה 72: דווקא המארחת כמעט עקצה פעמיים, אך למזלה של צ'לסי היא לא ספגה.


דקה 82: צ'לסי עלתה ל-0:1: הנה זה בא. מיצ'י באטשואי דחק מקרוב כדי להעניק לבלוז יתרון בדרך לתואר.





אנטוניו קונטה חוגג (AFPׂ)


ווסט ברומיץ': בן פוסטר, מייקל דוסון, גארת' מקאולי (מארק וילסון, 64'), ג'וני אבנס, אלן ניום, דארן פלטשר, ג'יימס מקלין (נאסר צ'אדלי, 59'), ג'ייק ליברמור, סם פילד (קלאודיו ג'ייקוב, 51'), כריס בראנט, סלומון רונדון


צ'לסי: טיבו קורטואה, סזאר אספיליקווטה, דויד לואיז, גארי קהיל, ויקטור מוזס (קורט זומה, 86'), ססק פברגאס, נמניה מאטיץ', מרקוס אלונסו, פדרו (מיצ'י באטשואי, 76'), אדן הזאר (וויליאן, 75'), דייגו קוסטה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי