דיווחים: איברהימוביץ' יעזוב את מנצ'סטר יונייטד

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | AFP

שני עיתונים בממלכה מפרסמים הבוקר (שבת) כי השדים האדומים החליטו שלא לממש את האופציה על החלוץ השבדי, שנפצע וצפוי לשוב לחצי השני של 2017/8. יישאר באנגליה למרות הכל?

(גודל טקסט)
 זלאטן איברהימוביץ' הגיע בקיץ שעבר למנצ'סטר יונייטד מפאריס סן ז'רמן בהעברה חופשית ומיד הפך לכוכב הכי גדול של ז'וזה מוריניו באולד טראפורד. עם כל הכבוד לפול פוגבה שהגיע בעסקה היקרה בתולדות הכדורגל ולשאר כוכבים, השבדי היה גולת הכותרת של תיאטרון החלומות ורשם עונת בכורה מוצלחת בממלכה.

כידוע, לצער השדים האדומים וכמובן לצערו של איברהימוביץ', פציעה בברכו לקראת סיום העונה, בחצי גמר הליגה האירופית מול אנדרלכט, אילצה אותו לעבור ניתוח שגמר עבורו את העונה ולפחות את חודשי פתיחת העונה הבאה.


הבוקר (שבת) מפרסמים במקביל שערי העיתונים "אקספרס" ו-"סטאר" כי מנצ'סטר יונייטד החליטה שלא לממש את האופציה על איברהימוביץ' מתוך חשש שהוא לא ישוב כפי שהיה, קשה להתאושש מפציעה שמשביתה לזמן כה ארוך ועוד בגיל 35, ונראה כי במקומו תנחית כוכב חודש לחוד.




זלאטן בגמר הליגה האירופית. לפחות נפרד עם תואר? (AFP) 


סוכנו של הענק השבדי, מינו ראיולה, הבהיר כי עשרה מועדונים עומדים בתור בניסיון לצרף את החלוץ שרמז כי אין בכוונתו לעבור ל-MLS בארה"ב, אלא להמשיך באירופה. נראה כי הפרמייר-ליג נשארה יעד רצוי מבחינתו, גם אם לא ישחק במדי יונייטד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי