רדנאפ: "הגשנו הצעה טובה מאוד לג'ון טרי"

ג'ון טרי. נפרד עם אליפות
ג'ון טרי. נפרד עם אליפות | Gettyimages

מנג'ר בירמינגהאם, שסיימה בעונה שעברה בתחתית הצ'מפיונשיפ, אישר כי ברצונו לצרף את הבלם שנפרד מצ'לסי: "עשינו את הכי טוב שאנחנו יכולים כדי לצרף אותו"

(גודל טקסט)
 ג'ון טרי נפרד בחודש שעבר מצ'לסי אחרי 22 שנה, וגם העובדה שבדצמבר הקרוב הוא יחגוג את יום הולדתו ה-37 לא פוגעת בביקוש ההולך וגובר מקבוצות הממלכה.

717 הופעות ו-13 תארים במאזנו של טרי עם הבלוז, אותם כידוע עזב כאלוף הפרמייר-ליג, אלא שכעת המנג'ר הארי רדנאפ טוען שכלל לא מן הנמנע שהבלם בעונה הקרובה יבחר לשחק בצ'מפיונשיפ, ליגת המשנה, לאחר שהעונה פתח פעמיים בלבד בהרכב של אנטוניו קונטה.

טרי מבוקש בין השאר בבונרנמות', ווסט ברומיץ' וגם בשורות אסטון וילה מהצ'מפיונשיפ, אבל רדנאפ הבהיר: "בירמינגהאם הגישה לו הצעה טובה מאוד, עשינו את הכי טוב שאנו יכולים". רק בתחילת החודש נערך משחק ראווה לכבודו של מייקל קאריק ממנצ'סטר יונייטד, בו טרי היה קפטן הקבוצה שאותה אימן רדנאפ.




טרי. רק לפני זמן קצר שיחק תחת רנדאפ (AFP)


"זה כעת תלוי רק בטרי, אבל אנחנו מאוד רוצים אותו בבירמינגהאם", המשיך רדנאפ, "שוחחתי איתו ואמרתי לו לבוא לכאן לעונה או שתיים ומי יודע מה יהיה לאחר מכן?". במספר כלי תקשורת מקומיים דווח כי טרי סיכם את תנאיו לעונה הקרובה ובהחלט שוקל בחיוב לחתום במועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי