רומלו לוקאקו: מעולם לא זכיתי בתואר גדול, זו ההזדמנות שלי

רומלו לוקאקו
רומלו לוקאקו | צילום: אינסטגרם

החלוץ הבלגי בראיון ראשון לאחר החתימה במנצ'סטר יונייטד: ההעדפה על צ'לסי ("מי יסרב למועדון הגדול בעולם?"), החברות עם פוגבה ("בזכותו לא חשבתי פעמיים") ומוריניו ("הבנאדם הנכון בשבילי")

(גודל טקסט)

רומלו לוקאקו עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות במנצ'סטר יונייטד וצפוי ליטול חלק במסע המשחקים של השדים האדומים בארצות הברית. בראיון ל-ESPN סיפר החלוץ הבלגי על ההתרגשות והסביר מדוע העדיף את ההצעה של ז'וזה מוריניו על זו של צ'לסי.

הבחירה: "אני שמח להצטרף למועדון הגדול בעולם. זאת הזדמנות שתמיד רציתי עוד מאז שהייתי ילד. כאשר התקשרו ממנצ'סטר לא חשבתי פעמיים. אני שמח להיות חלק מההיסטוריה של המועדון הזה".


הניסיונות האחרונים של צ'לסי
: "ברגע שנתתי את המילה שלי ליונייטד כבר הייתי מוכן לזה ולא הסתכלתי לאחור. אני כבר מוכן מבחינה נפשית להיות חלק מהקבוצה".

העדיפות של יונייטד על צ'לסי: "מי היה אומר לא למועדון הגדול ביותר בעולם? האצטדיון הכי טוב באנגליה והאוהדים הכי טובים. זו ההזדמנות המושלמת. תמיד אמרתי שאני רוצה לשחק בקבוצה שנאבקת על כל תואר שיש. בתקופה הזו מנצ'סטר רוצה להיות הכי טובה שאפשר, הכי דומיננטית שאפשר. עכשיו אני צריך לנצל את ההזדמנות שנתנו לי ולעבוד יותר קשה מאי פעם".


החברות עם פוגבה: "אני בקשר עם פול כבר 7-8 שנים ועכשיו הוא גר לידי במנצ'סטר. הוא הסביר לי איך זה מרגיש להגיע למנצ'סטר. זה עורר אצלי משהו וכשהגיעה ההזדמנות לא הייתי צריך לחשוב הרבה. כל השחקנים ביונייטד הם מהטופ. יש פה קבוצה רעבה שרוצה לזכות בתארים".

על מוריניו: "מאז שהייתי בגיל 10 רציתי לשחק אצל מוריניו ועכשיו זה קורה. היינו בקשר והוא הסביר לי מה קורה במועדון ומה הוא מצפה ממני. הפעם הקודמת שלנו ביחד הייתי בנסיבות אחרות לגמרי. הייתי יותר צעיר ולהוט לשחק, הוא הבין את זה. עכשיו אני כבר בן 24 והוא רואה איך התבגרתי. אני אסיר תודה על ההזדמנות שהוא נתן לי לשחק אצלו שוב. הוא יודע איך לעשות את השחקנים יותר טובים. אף פעם לא זכיתי בתואר גדול ואני חושב שהוא הבנאדם הנכון לעזור לי בזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי