עכשיו זה רשמי: רומלו לוקאקו חתם במנצ'סטר יונייטד

רומלו לוקאקו
רומלו לוקאקו | אתר רשמי

החלוץ הבלגי, שהגיע לאולד טראפורד תמורת 75 מיליון ליש"ט מאברטון, חתם לחמש שנים אצל השדים האדומים: "כשיונייטד דופקת לך בדלת אי אפשר לסרב"

(גודל טקסט)
עכשיו זה רשמי: רומלו לוקאקו חתם היום (שני) במנצ'סטר יונייטד על חוזה לחמש שנים לאחר שנקנה ב-75 מיליון ליש"ט מאברטון. החלוץ בן ה-24 יצטרף למסע המשחקים של הקבוצה בארצות הברית.


המאמן, ז'וזה מוריניו, אמר לאחר מעמד החתימה: "רומאלו חלוץ שמתאים באופן טבעי למנצ'סטר יונייטד, יש לו אישיות נהדרת והוא שחקן גדול. זה טבעי שהוא רוצה לפתח את הקריירה שלו במועדון גדול. הוא יהווה תוספת עצומה לקבוצה שלנו ואני יודע שהשחקנים יקבלו אותו בזרועות פתוחות. אני ממש מצפה לעבוד עמו שוב".



לוקאקו עצמו התרגש והגיב למעברו לשדים האדומים: "קודם כל אני רוצה להודות לאברטון ואוהדיה על ארבע עונות נהדרות. הכרתי המון חברים שחלקתי איתם רגעים מופלאים. ברגע שמנצ'סטר יונייטד וז'וזה מוריניו דופקים לך על הדלת, זוהי הזדמנות לכל החיים שלא יכולתי לסרב לה. ניתן היה לראות את הלחימה, הנחישות והרוח הקבוצתית במהלך גמר הליגה האירופית, ואני רוצה להיות חלק מזה. אני כבר לא יכול לחכות לשחק באולד טראפורד מול 75 אלף צופים, אבל משחקי הטרום עונה הם איפה שמתחילה העבודה הקשה. אני כבר מצפה לאימון הראשון".


רומלו לוקאקו החל את דרכו באנדרלכט כבר בגיל 16 וכבש במדיה 33 שערים ב-73 הופעות. החלוץ פרץ לתודעה כשנרכש על ידי צ'לסי וז'וזה מוריניו ב-12.75 מיליון ליש"ט באוגוסט 2011, וערך עשר הופעות ללא כיבוש. העונה המאכזבת במדי הבלוז הובילה לעונת השאלה בווסט ברומיץ', ושיחק 35 משחקים וכבש 17 שערים. לאחר עונה זו, הבלגי הושאל לאברטון בספטמבר 2013, כבש 15 שערים ב-31 משחקים ולכן הטופיס החליטו לרכוש את כרטיסו של השחקן בקיץ 2014 תמורת 30 מיליון ליש"ט.

#RedRom

Our latest box office signing is Made for Manchester: @RomeluLukaku9! https://t.co/q2QG4SEGvnpic.twitter.com/cr7N5zOmZK

— Manchester United (@ManUtd) July 10, 2017

בשלוש עונות במדי אברטון החלוץ ביסס עצמו כאחד החלוצים הטובים באנגליה, כשב-110 הופעות כבש 53 שערים. כמו כן, לוקאקו ערך את הופעת הבכורה בנבחרת בלגיה במרץ 2010, בעל 59 הופעות במדים האדומים ובהם כבש 23 שערים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי