צפו בתקציר: יובנטוס ניצחה בפנדלים את רומא

שחקני יובנטוס
שחקני יובנטוס | AFP

אלופת איטליה השיגה 4:5 בבעיטות ההכרעה מהנקודה הלבנה לאחר 1:1 בתום 90 דקות בארה"ב. מנצ'סטר יונייטד הביסה 0:3 את ואלרנגה וסביליה זכתה בטורניר האמירויות לאחר 1:2 על ארסנל

(גודל טקסט)

יובנטוס גברה הלילה (בין ראשון לשני) על רומא בפנדלים וסימנה שגם העונה היא מתכוונת לרוץ לכל התארים באיטליה. 90 הדקות במסצ'וסטס במסגרת גביע האלופות הבינלאומי הסתיימו ב-1:1 אחרי שערים של מריו מנדז'וקיץ' (29) ואדין דז'קו (74). בבעיטות ההכרעה מהנקודה הלבנה כל הבועטים כבשו חוץ ממרקו טומינלו הרומאי, שלמעשה הכריע את ההתמודדות.

עוד קודם לכן, מנצ'סטר יונייטד שקרובה לצרף את נמניה מאטיץ' כרכש נוסף בקיץ, גברה 0:3 על ולארנגה הנורבגית במשחק הכנה נוסף לעונה. ז'וזה מוריניו פתח בהרכב חזק יחסית. עוד לפני ההפסקה מרוואן פלאייני שנמצא על סף מעבר לגלאטסראיי על פי דיווחים העניק יתרון בדקה ה-45 בנגיחה אופיינית.

רומלו לוקאקו, הרכש היקר של הקיץ נעץ את השני בדקה ה-48 אחרי בישול של אנדראס פריירה שחזר מהשאלה בגראנדה לצד עומר אצילי אשתקד. את השלישי הוסיף סקוט מקטומיניי הצעיר בדקה ה-70.

בטורניר האמירויות זכתה סביליה אחרי 1:2 על ארסנל באמירויות בלונדון. חואקין קוריאה כבש ראשון לאנדלוסים בדקה ה-49 אחרי בישול של וויסאם בן ידר. אלכסנדר לקאזט איזן בדקה ה-62 עם שערו השני במדי התותחנים אך כעבור שבע דקות סטיבן אנזונזי העניק ניצחון לאדוארדו בריסו.


פלאיני מעל כולם (AFP)


לקאזט, שער שלא עזר (AFP)

לאציו השיגה 1:3 על לברקוזן. צ'ירו אימובילה (19, 56) ופליפה אנדרסון (41) קבעו 0:3 לחבורה של סימונה אינזאגי אך ולאדן יורצנ'קו צימק בדקה ה-90.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי