דיווחים מיום ההעברות האחרון בספרד והדרמות באנגליה

דני דרינקווטר
דני דרינקווטר | טוויטר

דרינקווטר חתם בצ'לסי ממש עם סיום החלון, בארקלי התחרט וחמד נשאר בברייטון. וגם: לויק רמי סגר בלאס פלאמס, בילבאו צירפה שחקן לעונה הבאה

(גודל טקסט)
שוק ההעברות בכדורגל העולמי ננעל אמש (בין חמישי לשישי) עם כמה התפתחויות דרמטיות לצד אכזבות של חלק מהקבוצות. המדינה האחרונה בה נותר החלון פתוח היא ספרד וגם הוא ייסגר ב-1 אחר חצות (בין שישי לשבת).



ספרד (החלון ייסגר הלילה)
*לויק רמי עבר מצ'לסי ללאס פלמאס שהחתימה את החלוץ בן ה-30 לשנתיים. הצרפתי שנחשב לכישרון ענק כשזכה בשתי אליפויות עם ליון בעשור הקודם והכזיב, הושאל בעונה שעברה לקריסטל פאלאס ולא הצליח לכבוש בחמש הופעות בלבד.

Wishing Loic Remy the best of luck for the future having today joined Las Palmas in a permanent deal. pic.twitter.com/kQYwh46Qxu

— Chelsea FC (@ChelseaFC) September 1, 2017



*אתלטיק בילבאו "עשתה נבי קייטה" כשהחתימה את אנדר קאפה מגן אייבר אבל תצרף אותו רק בעונה הבאה.


* אחרי שצירפה את בויאן קרקיץ', אלאבס הנחיתה גם את הקשר אלברו מדראן שהושאל לעונה אחת מוולנסיה.


* ויאריאל, יריבת מכבי תל אביב בשלב הבתים של הליגה האירופית, השאילה את הקשר האחורי אלפרד אנדיאיי לוולבס מהצ'מפיונשיפ.


*החלוץ הצעיר בן ה-22 ראול דה תומאס מריאל מדריד חתם בראיו וייקאנו.


ריאד מאחרז. מלסטר לברצלונה?
ריאד מאחרז. מלסטר לברצלונה? (AFP)

אנגליה
רוס בארקלי, קשר אברטון, כבר היה סגור בצ'לסי, אבל שינה דעתו ברגע האחרון ולא הסכים לעבור לקבוצה. השחקן כבר עבר את הבדיקות הרפואיות והבלוז תכננו להעביר 35 מיליון ליש"ט, אבל השחקן החליט להישאר אצל הטופיז ולבחון את הנושא שוב בינואר. בעלי אברטון, פרהאד מושירי, אמר: "הכל סוכם וגם התנאים של השחקן בצ'לסי, אבל הוא פצוע עדיין וטכנית יהיה איתנו עד סיום החוזה שלו".


* במנצ'סטר סיטי זועמים על ארסנל שהפילה ברגע האחרון את העסקה על אלכסיס סאנצ'ס. הסיטיזנס שלחו את הצוות הרפואי שלהם לצ'ילה כדי שהחלוץ יעבור את הבדיקות הרפואיות, אבל התותחנים חזרו בהם בעקבות הכישלון לצרף את תומא למאר או יוליאן דרקסלר. שחקן העבר של הקבוצה הלונדונית איאן רייט כינה את ראשי ארסנל בעקבות המקרה: "חסרי בושה, זו לא הדרך לנהוג בשחקן כזה".


'It has been a long journey to get here but I am very happy and am looking forward to helping the club win more trophies.' #WelcomeDrinkspic.twitter.com/mXoAnZs2mD

— Chelsea FC (@ChelseaFC) September 1, 2017


* מי שיצאה מרוצה מסגירת החלון היא צ'לסי. הבלוז החתימו את דני דרינקווטר מלסטר תמורת 35 מיליון ליש"ט. ההתאחדות האנגלית אישרה את העסקה למרות שהיא נחתמה לאחר השעה, כיוון שהקבוצות מילאו בזמן את טפסי ההעברה. הקשר האנגלי חתם לחמש שנים ואמר: "היה מסע ארוך להגיע לכאן, אבל זה נגמר בצורה טובה". למרות זאת, המאמן אנטוניו קונטה זועם על ההנהלה שלא הביאה את פרננדו יורנטה, שכזכור חתם בטוטנהאם. עוד בצ'לסי. הבלוז צירפו את המגן הימני האיטלקי דווידה זפאקוסטה בחוזה לארבע שנים. הוא נרכש מטורינו תמורת 23 מיליון ליש"ט. החלוץ הצעיר פיקאיו טומורי הושאל להאל סיטי מליגת המשנה. המגן הצעיר קייל ג'יימסון (18) עבר מצ'לסי לווסט ברומיץ' וחתם לעונה אחת.


* סיפור ביזארי התרחש בווסטהאם. החלוץ דיאפרה סאקו החליט לפני יומיים לעזוב על דעת עצמו. הוא נסע לעבור בדיקות רפואיות בראן, אבל הפטישים אמרו לאנשי הקבוצה הצרפתית: "למה הוא טס? אנחנו בכלל לא מתכוונים למכור אותו".


קוטיניו. היום הגורלי הגיע (gettyimages)
קוטיניו. היום הגורלי הגיע (gettyimages)


* ברייטון ניסתה עד הרגעים האחרונים של חלון ההעברות לצרף חלוץ, אבל עסקת העברתו של הרומני פלורין אנדונה מדפורטיבו לה קורוניה נפלה ברגע האחרון, בעוד וינסנט יאנסן מטוטנהאם סירב למעבר. לפיכך, נמנע מעברו של תומר חמד לרדינג במה שיכולה הייתה להיות עסקת שיא לכדורגלן ישראלי: למעלה מתשעה מיליון ליש"ט דמי העברה.


* בתום מו"מ ארוך, מכרה ליברפול את הבלם הצרפתי ממאדו סאקו לקריסטל פאלאס תמורת 26 מיליון ליש"ט. השחקן בן ה-27 שהסתכסך עם יורגן קלופ בילה חצי עונה בהשאלה בפאלאס בעונה שעברה. הוא חתם לארבע שנים. פאלאס נפרדה מהקשר ג'וני וויליאמס שעבר בהשאלה לסנדרלנד.



* בירמינגהאם סיטי של הארי רדנאפ רכשה את הספרדי חוטה בשישה מיליון ליש"ט וקיבלה מאברטון בהשאלה עד ינואר את הקשר הצעיר ליאם וולש. שייק קייטה עזב לבולוניה.


תומר חמד. נשאר בברייטון (gettyimages)

תומר חמד. נשאר בברייטון (gettyimages)


איטליה
* מלבד נאני, רכשה לאציו חמישה שחקנים צעירים: הפורטוגלים ברונו ז'ורדאו, פדרו נטו וז'ורז'ה סילבה, הקוסוברי בלי לוקאי והאיטלקי פדריקו מרקזי. שלושת האחרונים ישחקו תחילה בקבוצת הנוער. לעומתם, הושאל ראבל מוריסון לאטלס המקסיקנית, ריקרדו קישנה הושאל לדן האח וכריסטיאנו לומברדי לבנבנטו.


ליגות נוספות
*
מסע הרכש של פאוק סלוניקי נמשך עם צירופו של הקשר מאוריסיו (28), ששיחק בעונה שעברה בזניט.

 

* הוגו אלמיידה הוותיק ששוחרר מא.א.ק אתונה ימשיך את הקריירה במקום בלתי צפוי. הפורטוגלי בן ה-33 חתם לעונה אחת בהיידוק ספליט.

 
הוגו אלמיידה. עובר לקרואטיה (gettyimages)

הוגו אלמיידה. עובר לקרואטיה. צילום: גטי


* אמיין הצרפתית התחזקה בנתן, הברזילאי בן ה-21 שהגיע בהשאלה מצ'לסי, ובדרום אפריקאי בונגאני זונגו בן ה-24 שהגיע מוויטוריה גימראייש וחתם לארבע שנים.

 

* אולימפיאקוס צירפה את השוער הוותיק סילביו פרוטו (34) שיתאחד עם מאמנו לשעבר בניק האסי.

 

* הבלם הספרדי הוותיק ססאר נבאס (37) עבר מרוסטוב לרובין קאזאן במדיה שיחק שש שנים בעבר.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי