גווארדיולה: "לא זוכר שהיה לי שבוע כזה, אפילו בברצלונה"

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | AFP

מנג'ר מנצ'סטר סיטי התמוגג מיכולת קבוצתו ב-0:6 אצל ווטפורד: "אגוארו הוא אגדה". הארגנטינאי זקוק לשלושה שערים כדי לעשות היסטוריה, חוזה חדש יוצע לדה בריינה

(גודל טקסט)
 פפ גווארדיולה שילם בעונה שעברה שכר לימוד על שנת בכורה בפרמייר-ליג כשלא זכה באף תואר, אבל העונה נראים הסיטיזנס כמועמדים הבכירים לזכות באליפות אחרי שעלו למקום הראשון אתמול עם ניצחון ענק 0:6 בויקארדג' רואד על ווטפורד.


בשמונה ימים כבשה סיטי 15 שערים, אחרי ה-0:5 המוחץ בליגה על ליברפול וה-0:4 בחוץ על פיינורד בליגת האלופות. סרחיו אגוארו שכבש שלושער כבר הבקיע 175 שערים במועדון וזקוק רק לשלושה נוספים כדי לשפר את שיאו של אריק ברוק מלפני 79 שנה. "מקווה מאוד שנוכל לחגוג באיצטדיון שלנו את ההישג שלו, כי הוא אגדה וחלק חשוב של המועדון וההיסטוריה שלו. מגיע לו קרדיט ענק", אמר פפ גווארדיולה. הארגנטינאי כבש חמישה שערים מתחילת העונה בליגה ומוליך את טבלת מלך השערים.




המנג'ר הקטאלוני הודה: "לא רק התוצאות, אלא הדרך בה שיחקנו גרמה לי להיות מאושר. לחצנו והתקפנו מהשנייה הראשונה. זאת הייתה הצגה. אימנתי את ברצלונה ואני לא זוכר שבוע כזה עם כל כך הרבה שערים. האמת שלא ציפיתי לניצחון כזה גבוה על ווטפורד. מצאנו את הדרך לשחק ואנחנו מקבלים סיוע ענק מהמגנים".

Sergio Agüero has now scored 11 goals in his last 10 away games across all competitions:

⚽️
⚽️
⚽️
⚽️
⚽️
⚽️⚽️
⚽️

⚽️
⚽️⚽️

Just one blank. pic.twitter.com/w49RYSka88

— Squawka Football (@Squawka) September 16, 2017

אנדי דאן פרשן "סאנדיי מירור" כתב: "הלחץ על פפ. אם הוא לא יזכה באליפות עם כל שלל שחקני ההתקפה שיש לו והקשרים הנפלאים, זה יהיה כישלון ענק". אלא שגווארדיולה כנראה לא בלחץ. לפי הדיווחים הוא שינה את מדיניות השימוש בווי פיי והרשה לשחקנים להשתמש באינטרנט במתקני הקבוצה, אבל ביקש מהם להתנהג בצורה מכבודת כשהם מעלים פוסטים ברשתות החברתיות. בנג'מין מנדי הרגיז את פפ כשהעלה ציוץ שלגלג על שוער ברייטון בניצחון 0:2 של סיטי בתחילת העונה.


אחד המצטיינים הנוספים בסיטי הוא קווין דה בריינה. סיטי מתכוונת להציע לו חוזה חדש, למרות שהוא חתום לעוד שלוש שנים, ובכך לשדרג את שכרו העומד כיום על 150 אלף ליש"ט לשבוע. הם מקווים לסכם איתו עד לגביע העולמי בקיץ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי