"ליברפול התפרקה והתרסקה": המשבר של יורגן קלופ

פיליפה קוטיניו
פיליפה קוטיניו | AFP

באנגליה תוקפים בחריפות את המאמן הגרמני לאחר ה-2:0 בגביע הליגה ללסטר: "הכל היה מוכר באופן מייאש". איסלם סלימאני הוציא לשון לעבר השחקנים באדום ואוהדי ארסנל עוקצים את צ'מברליין. צפו בתקציר

קבוצות: לסטר
(גודל טקסט)
נכון, זה רק גביע הליגה וגם ההרכב היה חסר בחלקו, אבל אחרי ה-2:0 ללסטר בסיבוב השלישי בגביע הליגה אפשר כבר לקבוע – ליברפול במשבר. ארבעה משחקים ברציפות ללא ניצחון עם עשרה שערי חובה. בכלל, המייטי רדס ספגו כבר 16 שערים בתשעה משחקים.


ב"דיילי מייל" קבעו: "ליורגן קלופ נמאס מהשערים האלה, הוא קיבל מהלומה נוספת". המאמן עצמו אמר ל"סקיי ספורט": "נמאס לי מהשערים האלה שאנחנו סופגים. אסור שזה יקרה. סוף הסיפור. אסור לעשות את החיים כל כך קלים ליריבות. לסטר החזיקה מעמד במשחק בגלל שאנחנו לא יעילים בהתקפה והם כבשו נגדנו בקלות. שיחקנו טוב במחצית הראשונה והיינו צריכים להכריע אותה, אבל באמת שנמאס מהשערים האלה. אנחנו עדיין קבוצת כדורגל טובה".




איסלם סלימאני, שכבש שער ענק, נתפס במצלמות הטלוויזיה כשהוא מוציא לשון כהתגרות לעבר שחקני ליברפול. אלכס אוקסלייד צ'מברליין קיבל הזדמנות בהרכב, אך לא תרם כלום, וגם פיליפה קוטיניו היה חלש מאוד.


"ליברפול אקו" כתב: "הפרצופים של השחקנים אולי היו שונים, אבל אותן הבעיות. ליברפול התרסקה מהגביע במשוכה הראשונה. הכל היה מוכר באופן מייאש. הם היו צריכים למחוק את לסטר במחצית הראשונה ובשנייה הם התפרקו". האוהדים המאוכזבים כתבו ברשתות החברתיות שאולי קלופ הבין סוף סוף שההגנה שלו גרועה ויעשה משהו בנידון בינואר.


פיליפה קוטיניו. היה חלש מאוד (AFP)
פיליפה קוטיניו. היה חלש מאוד (AFP)


אוהדי ארסנל מיהרו לעקוץ את ההופעה של צ'מברליין וירדו על היכולת העלובה שהציג אחרי שעבר ב-35 מיליון ליש"ט מארסנל לליברפול. חלקם גם טען שהוא הביא איתו את חוסר ההצלחה של ארסנל. מאז שהוא הגיע לליברפול היא לא ניצחה אף משחק.


That awkward moment when you realise Alex Oxlade-Chamberlain wasn't worth £40 let alone £40m…. pic.twitter.com/nNDR2FVY01

— Kris Carpenter (@AFCfreddie8) September 19, 2017

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי