רק רשת: דאבור מככב בפיפ"א, ניר ביטון במחווה מרגשת

מואנס דאבור
מואנס דאבור | Instagram

חלוץ זלצבורג שיחק מול אוהד בפלייסטיישן, הקשר נתן את חולצת המשחק שלו לאוהד צעיר על כיסא גלגלים. וגם: המורה של ניימאר פרש, אוגו חוגג, דראקסלר נותן לארסנל סיבות לפנטז והקשר המפתיע בין אוהדי לאציו לבופון

(גודל טקסט)
16:27: היחס המפתיע של אוהדי לאציו לבופון
אמנם הקבוצה מעיר הבירה הנחילה אמש (שבת) ליובנטוס את הפסדה הראשון בבית מזה כשנתיים, אך האוהדים התכולים (שידועים בשנאתם כמעט לכל קבוצה בסרייה A) ידעו לכבד את קפטן נבחרת איטליה ומי שנחשב לאחד השוערים הטובים בכל הזמנים.



Gigi Buffon applauding the Lazio fans at full time after Juve's defeat yesterday, touch of class. ( @tribundergi) pic.twitter.com/7rl1SfpMq3

— The Away Fans (@theawayfans) October 15, 2017

15:47: WWE עם מחווה לאיחוד של שילד
סת' רולינס, דין אמברוז ורומן ריינס פרצו לתודעה של עולם ההיאבקות ב-2012, ולאחר פרידה בת חמש שנים, הסטייבל הזכור התאחד בשבוע שעבר וליגת ההיאבקות הפופולארית אספה את עשרת הרגעים של של "האודנס אוף ג'סטיס".

In just a few short years, #TheShield redefined what it means to be cool in the @WWEUniverse! #WWETop10@WWERollins@WWERomanReignspic.twitter.com/n8JiljFSMT

— WWE (@WWE) October 15, 2017


14:10: דאבור מככב בפיפ"א
אחרי שכבש צמד ב-1:3 על לאסק לינץ, חלוץ זלצבורג התפנה לשחק בפיפ"א מול אוהד. איך זה נגמר? צפו בעצמכם:





13:30: 

המורה של ניימאר פרש

הקשר הקולומביאני, מאוריסיו "מאו" מולינה, הודיעה על פרישה מכדורגל אחרי ששיחק באינדפנדיינטה מדיין בעונה החולפת. מולינה עבר ב-11 קבוצות לאורך הקריירה, כשאחת מהן הייתה סנטוס בה שיחק ניימאר הצעיר, שהגדיר את הקולומביאני כ"שחקן גדול, האיש שלימד אותי לבעוט כדורים חופשיים".




ניימאר עם מולינה (האינסטגראם של ניימאר)



11:55: ג'ון אוגו מברך 
כוכב הפועל באר שבע, ג'ון אוגו, חגג את השער הראשון שלו העונה. 

Happy for the win last night and my first league Goal . Glory be to God!! pic.twitter.com/ar9tVWWwAA

— John Ogu (@ogujohnugo) 15 באוקטובר 2017


11:00: האוהד היחיד של צ'לסי שיצא מרוצה

צ'לסי אמנם הפסידה אתמול באופן מפתיע 2:1 לקריסטל שפגע בה במאבקי הצמרת, אך אוהד צעיר אחד, שטס 4,417 מיילים כדי לצפות בקרוב בטיבו קורטואה, יוכל להתנחם בחולצה שקיבל מהשוער הבלגי אחרי המשחק.



 

Happy to give something back to a big fan who travelled so far to see both me and the team play. Thanks for the support!

A post shared by Thibaut Courtois (@thibautcourtois) on


 

10:00: דראקסלר גורם לאוהד ארסנל לחלום
קשר פאריס סן ז'רמן, שלמרות השמועות נשאר בקיץ בבירת צרפת, העלה לחשבון האינסטגרם שלו תמונה של חולצה שקיבל ממגן התותחנים, סיאד קולאשינץ. השניים כזכור, שיתפו פעולה בשאלקה, והפוסט ברשת החברתית מצית את התקוות של אוהדי ארסנל על איחוד של השניים בלונדון.



אוהדי ארסנל מפנטזים (האינסטגרם של דראקסלר)


9:30: המחווה המרגשת של ניר ביטון

אחרי הניצחון 0:1 של סלטיק על דאנדי, בו השלים 90 דקות, ניגש הקשר הישראלי לאוהד צעיר על כיסא גלגלים והעניק לו את חולצת המשחק.


Well done big Nir – came over and gave his shirt to boy in a wheelchair who sits in front of me. Absolutely made his day! pic.twitter.com/9A6PEKYjRe

— Lisa Miller (@lisamiller781) October 14, 2017

9:00: הפרס של טוני קרוס

קשר ריאל מדריד זכה בפרס "תרנגולת הזהב", שמוענק בגרמניה מטעם התקשורת לנבחרי השנה, והודה באינסטגרם לכל מי שהצביע עבורו.


 

Danke an alle, die für mich gestimmt haben bei der Wahl um die Goldene Henne!

A post shared by Toni Kroos (@toni.kr8s) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי