נשיא לה ליגה תקף את פפ: מבין בכדורגל, אבל לא בחוקים

חאבייר טבאס
חאבייר טבאס | Gettyimages

חאבייר טבאס לא אהב את ההתבטאויות של מאמן מנצ'סטר סיטי, שהגן על פוליטיקאים מקטאלוניה. דה בריינה: "לכבוש שערים זה מצוין, אבל כשאני מבשל זה עוד יותר כיף"

(גודל טקסט)

 העימות בין ספרד לקטאלוניה גלש לעימות חזיתי בין מאמן מנצ'סטר סיטי וברצלונה לשעבר פפ גווארדיולה לנשיא "לה ליגה" חביאר טבאס. ממשלת ספרד הוציאה צו מעצר לראשי קטאלוניה שברחו ברובם לבריסל וחלקם נעצרו, דבר שגרם למהומות והפגנות בחבל הארץ שהכריז על עצמאות.

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק נגד ארסנל התייחס פפ למהלך: "אני מקווה שהפוליטיקאים יוכלו לצאת במהירות מהכלא ולחזור למשפחות שלהם. אם זה המצב כיום, עוד מעט אי אפשר יהיה להשמיע אף דעה. עצרו 11 פוליטיקאים רק בגלל שרצו להצביע במשאל. מקווה שנוכל לקיים בדצמבר בחירות נקיות ולהביע את דעתנו".

נשיא "לה ליגה" הספרדי, חאבייר טבאס, לא נשאר חייב והשתלח בגווארדיולה: "אולי הוא מבין גדול בכדורגל, אבל מבין קטן מאוד בחוק. בקטאלוניה היה מרד נגד ספרד".


טבאס. לא אהב את ההתבטאויות של פפ (Gettyimages)

בתוך כך התראיין כוכב מנצ'סטר סיטי קווין דה בריינה לג'יימי רדנאפ ב"דיילי מייל", ודיבר על התקופה הנוכחית שלו בסיטיזנס: "מאז שפפ גווארדיולה הגיע, אנחנו נהנים בגלל שאנחנו אוהבים את סגנון המשחק שלו. הוא לא אוהב להחזיק בכדור סתם ולמסור אותו להגנה, הוא רוצה להחזיק בכדור כדי לכבוש", אמר הבלגי והתייחס גם ליכולתו האישית: "לכבוש שערים זה מצוין, אבל כשאני מבשל זה עוד יותר כיף".

בנוסף, גילה אחד השחקנים הגדולים בפרמייר-לג שהוא מעריץ גדול של ליגת ה-NBA: "אני מעריץ את לברון ג'יימס. הוא שחקן ענק שיכול לעשות מה שהוא רוצה, אבל מסתכל איך הוא יכול לעזור לכל הקבוצה. ככה גם אני רוצה לשחק. לפעמים מרגישים כאילו אני רק רוצה לבשל, אבל זה מטעה. אני רוצה רק לעזור לקבוצה לעשות את מה שצריך כדי לכבוש".


לברון ג'יימס. המודל של דה בריינה (AFP)

דה בריינה התייחס גם לחברו בסיטי, דויד סילבה: "הוא אחד השחקנים הפחות מוערכים, יחסית למה שהוא תורם לקבוצה. למדתי ממנו הרבה דברים. זה מטורף כמה שאנשים לא מדברים עליו מספיק. הוא שיחק בנבחרת ספרד מעל מאה משחקים וזכה בכל תואר אפשרי".

מאז הגיע דה בריינה לסיטי בספטמבר 2015, הוא מלך הבישולים של הפרמיירליג עם 33 שערים ומקדים את כריסטיאן אריקסן מטוטנהאם ומסוט אוזיל מארסנל עם 29 בישולים. דויד סילבה וססק פבגראס (צ'לסי) בישלו 20 כל אחד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי