קונטה הסתכסך עם לואיז: "לא יודע אם הוא יישאר בצ'לסי"

דויד לואיז
דויד לואיז | טוויטר

מאמן צ'לסי הפך את הבלם הברזילאי ל"נער כדורים" באחד האימונים וזרק אותו ליציע ב-0:1 על מנצ'סטר יונייטד: "הוא צריך ליישר קו". מוריניו: "אנחנו מודאגים מהפער מסיטי". פ.ס.ז' כבר גיששה אצל סוכנו של "המיוחד"

(גודל טקסט)
אנטוניו קונטה הוכיח אתמול (ראשון) שצ'לסי שלו ממש לא מוותרת על הריצה לאליפות עם ניצחון 0:1 על מנצ'סטר יונייטד וז'וזה מוריניו בסטמפורד ברידג'.


המאמן האיטלקי אותת לשחקנים שאם מישהו לא יתיישר לפי הדרישות שלו הוא יעוף ליציע. זה בדיוק מה שקרה לדויד לואיז, עליו קונטה אמר רק לפני מספר שבועות שהוא הבלם הטוב בעולם. במשחק מול יונייטד ישב הברזילאי ביציע בגלל עימות עם קונטה באחד האימונים. לפי "מירור" המאמן השפיל את לואיז באימון המסכם והפך אותו "לנער כדורים". האחרון גם כעס כשהוחלף במשחק הראשון מול רומא בליגת האלופות, וקונטה לא אהב את התגובה.




"זו החלטה מקצועית", התייחס האיטלקי לנושא. "מי שלא יעבוד קשה ימצא עצמו על הספסל או ביציע. אנדראס כריסטנסן שהחליף אותו גילה יכולת טובה מאוד. אני מחליט לטובת הקבוצה ולואיז צריך לזרום כמו שאר השחקנים, אחרת הוא יהיה בחוץ. המחמאות שלי ללואיז? זה יכול להשתנות". כשנשאל אם לואיז בדרך החוצה מצ'לסי אמר: "אני לא יודע".


על אלברו מוראטה, שכבש את שער הניצחון אחרי בצורת של שישה משחקים, אמר קונטה: "הוא הראה שיש לו אישיות גדולה ושהוא חזק מאוד. הוא יכול לכבוש יותר שערים, אבל זו עונה ראשונה שלו כמספר תשע. להשיג את מנצ'סטר סיטי? יהיה קשה מאוד, אבל אנחנו צריכים להתבונן בעצמנו ולחזור לשחק כמו נגד יונייטד". מוראטה הוסיף: "זה השער הכי חשוב שלי בצ'לסי מאז שהגעתי. חשוב שניצחנו. הייתה לנו הזדמנות טובה לצאת לפגרת הנבחרות עם שלוש נקודות ולחזור למסלול הניצחונות".


קונטה ומוריניו. זה שעולה וזה שיורד (AFP)
קונטה ומוריניו. זה שעולה וזה שיורד (AFP)


ז'וזה מוריניו נשאל אחרי המשחק על כך שקונטה לא ניגש ללחוץ לו את היד ואמר: "אתם רוצים שארוץ אחריו לאמצע המגרש לקבל לחיצת יד? לחצתי יד למי שהיה שם. אחד מהם היה אחיו שהוא עוזרו ועוד עוזר אחד ואם לחצתי להם את היד אני חושב שעשיתי את המוטל עלי. הוא לא חייב לחכות לי במנהרה ולא ההיפך. אתם תמיד מודאגים מהדברים האלה. אין שום בעיה".


המיוחד טען שהפרש שמונה נקודות ממנצ'סטר סיטי הוא לא סוף פסוק במלחמה על האליפות: "ברור שאנחנו מודאגים מהפער, אבל יש 18 קבוצות שמודאגות יותר מאיתנו כי אנחנו במקום השני. שמונה נקודות הפרש בפרמייר-ליג הם לא כמו שמונה בפורטוגל, בבונדסליגה או 'לה ליגה'. יש עוד הרבה משחקים".


Monday's MAIL Sport: "Luiz Blues Axe" #bbcpapers#tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/gPfwaW1t2C

— Allie Hodgkins-Brown (@AllieHBNews) November 5, 2017


אגב, "מנצ'סטר איבנינג ניוז" פרסם שפאריס סן ז'רמן פנתה לסוכן של מוריניו, ג'ורג' מנדס, כדי שיתווך בין הצדדים במטרה ש"המיוחד" יגיע לעיר האורות. הדבר מסייע למוריניו ללחוץ על הנהלת מנצ'סטר יונייטד להחתים אותו על חוזה חדש ולפי הפרסומים הוא דורש שלושה מיליון ליש"ט נוספים לשכרו השנתי כדי להישאר מעבר ל-2019, כך שירוויח 15 מיליון ליש"ט לעונה. לאאחת דווח על מערכת יחסים בעייתית בין מוריניו לראשי השדים האדומים על רקע מדיניות הרכש, כשבין השאר, לצד כוכבים שכן הגיעו, נתקעו עסקאות דוגמת רכישתם של איבן פרישיץ' (אינטר) וגארת' בייל (טוטנהאם).


ג'ון קרוס כתב ב"מירור" שקונטה חגג בפראות בגלל שידע שהפסד עלול לגרום לגל שמועות נוסף על פיטוריו למרות הרקורד המצוין שלו – 37 נצחונות מ-49 משחקים: "רק מועדון כמו צ'לסי שנע מאליפות למשבר כל שנה יכול לחשוב על פיטורי מאמן כזה".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי