ראשפורד: "גדלתי על רונאלדו, זה טבעי לנסות לחקות אותו"

מרכוס ראשפורד
מרכוס ראשפורד | AFP

האליל הברזילאי צפוי לצפות במפגש של הסלסאו באנגליה (שלישי, 21:50, ספורט4), וחלוץ מנצ'סטר יונייטד נרגש: "ראיתי הרבה משחקים שלו בתור ילד, לא אשכח את השלושער שלו באולד טראפורד". סאות'גייט העביר מסר להארט

(גודל טקסט)
בזמן שחלק מהנבחרות נאבקות על הכרטיס לרוסיה 2018, נבחרת אנגליה תארח מחר (שלישי, 21:50, ספורט4) את נבחרת ברזיל למפגש הכנה מרתק. הסוגיה המרכזית בה עוסקים בממלכה היא סביב עמדת השוער. מאמן נבחרת שלושת האריות, גארת' סאות'גייט, העביר מסר ברור לג'ו הארט לפיו מקומו בין הקורות אינו מובטח.


ההחלטה של סאות'גייט הגיעה בעקבות היכולה הטובה שהציג ג'ורדן פיקפורד מול נבחרת גרמניה כאשר גם ג'ק באטלנד עשוי לקבל הזדמנות לפני הארט. בינתיים, המאמן מנסה להיאבק גם בשדים של נבחרת אנגליה, בעיטות הפנדלים. סאות'גייט היה מעוניין שבסיומם של משחקי הידידות ייערך קרב פנדלים, שלטענתו יסייע להוריד את הלחץ לקראת המשחקים הרשמיים: "סוון גורן אריקסון כבר חשב על האפשרות הזו, ואני לא שולל אותה".



בינתיים, מרכוס ראשפורד מתרגש לקראת המפגש מול הסלסאו, במיוחד בשל העובדה שרונאלדו יצפה בו מהיציע. 'אל פנומנו' נחשב לאליל של חלוץ מנצ'סטר יונייטד ובעבר בחר רונאלדו להחמיא לאנגלי הצעיר ("אני רואה ניצוצות שלי במשחק שלו. יש לו אומץ מדהים, והוא יודע לטפל בכדור. מצפה לו עתיד מדהים"). לקראת המפגש אמר ראשפורד: "ראיתי המון משחקים שלו בתור ילד. הוא זכה בגביע העולמי ובכול כך הרבה תארים, זה מרגש ששחקן כמוהו מחמיא לי בצורה הזו. אני לא אשכח את המשחק שלו באולד טראפורד ב-2003. הייתי בן חמש וראיתי אותו מבקיע שלושער. גדלתי עליו, הניסיון לחקות אותו היה נראה לי טבעי".


החלוץ בחר גם להעביר מסר לז'וזה מוריניו: "רונאלדו תמיד שיחק כחלוץ מרכזי חופשי, וכך הוא היה יכול לבטא את עצמו בצורה הטובה ביותר. כשאתה משחק ככה, אתה תמיד נמצא ביכולת הכי טובה שלך". על נבחרת ברזיל אמר: "הם ניצחו עשרה מ-12 המשחקים האחרונים שלהם בשנה וחצי האחרונה. ברזיל משחקים בצורה פנטסטית, כשהם בשיאם הכדורגל שלהם הוא בלתי נתפס. מי לא נהנה מנבחרת ברזיל?". 




מודל לחיקוי. ראשפורד (AFP) 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי