זו שחזרה לעצמה וזו שלא: צפו ב-0:2 של ווטפורד על ווסטהאם

ריצ'ארליסון
ריצ'ארליסון | Gettyimages

הפטישים נכנעו גם בבכורה של דייויד מויס במסגרת המחזור ה-12 בפרמייר-ליג, יוז הצעיר וריצ'ארליסון כבשו לזכות הצרעות שעצרו רצף של שלושה מחזורים ללא ניצחון

קבוצות: ווטפורד
(גודל טקסט)

 המחזור ה-12 בפרמייר-ליג נמשך הערב (ראשון) עם משחק יחיד, ואחרי שבת די מטורפת בממלכה ועם סיום הפגרה נראה שמצבם של הפטישים, גם עם דייויד מויס בבכורה על הקווים במקומו של סלאבן ביליץ', עדיין קשה עד מאוד. ווסטהאם נכנעה 2:0 לווטפורד בוויקארג' רואד ונותרה מתחת לקו האדום.

ווסטהאם צברה שתי נקודות בלבד בארבעת המחזורים האחרונים ולפני הפגרה החליטה להיפרד מהקרואטי סלאבן ביליץ', ומי שהחליפו מיידית היה הסקוטי דייויד מויס. צ'יצ'ריטו לא עמד לרשותו בעקבות פציעה כך שבשלישייה הקדמית הוצבו מרקו ארנאוטוביץ', מנואל לאנזיני ואנדי קארול, אולם דווקא ווילי יוז בן ה-22, הקשר שרק לאחרונה החל לקבל קרדיט אצל הצרעות, מצא את הרשת בדקה ה-11 והעלה את המקומיים ליתרון.

תוצאת המשחק נקבעה בדקה ה-64, אז הברזילאי ריצ'ארליסון קיבל מיוז את הכדור וכבש בעצמו, שערו החמישי בפרמייר-ליג והראשון במגרש הביתי. בזכות הניצחון טיפסו מרקו סילבה ו-ווטפורד שלו למקום השמיני, אך ישובו למקום התשיעי אם ברייטון תנצח מחר את סטוק במשחק שנועל את המחזור. היה זה ניצחון ראשון שלהם אחרי שלושה הפסדים ברצף, הפטישים כאמור מתחת לקו האדום שבוע נוסף, מדורגים במקום ה-18 עם 9 נקודות בלבד.


ר'יארליסון. שער ליגה ראשון בבית (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי