באנגליה חשפו: שחקני ברומיץ' קראו עם האוהדים לפיטורי פוליס

טוני פוליס
טוני פוליס | טוויטר

אחרי החלטת הבעלים הסיני להיפרד מהמאמן ההגנתי, בממלכה דיווחו שלא רק האוהדים יצאו נגדו: "הכדורגל שלך מסריח". אלרדייס המועמד הבכיר

(גודל טקסט)
דיווח ביזארי מאנגליה. על פי "מירור", טוני פוליס מנג'ר ווסט ברומיץ' אלביון שפוטר על ידי הבעלים הסיני של הקבוצה ג'וצו'אן ליי, למרות פיצויים בגובה 2 מיליון ליש"ט, חטף גם משחקניו.


בעיתון נטען כי שני שחקנים מהקבוצה הצטרפו לאוהדים אחרי ההפסד לצ'לסי 4:0 וקראו לבעלים לפטר את המנג'ר שלהם. ליי רכש את אלביון לפני שנה ב-200 מיליון ליש"ט והוא רוצה שהקבוצה שלו תשחק כדורגל טוב. האוהדים קראו למנג'ר להתפטר וטענו: "הכדורגל שלך מסריח".



ווסט ברומיץ' רוצה כעת את סאם אלרדייס, שלא אימן מהקיץ אחרי שעזב את קריסל פאלאס, אבל גם רונאלד קומאן שפוטר מאברטון וסלאבן ביליץ' שפוטר מווסטהאם מועמדים לתפקיד, יחד עם אלן פארדיו ומייקל אוניל מאמן צפון אירלנד. אוניל, שהוזכר כמועמד מוביל, נאלץ לדחות את המו"מ עם הקבוצה מאחר ואימו מתה שלשום.


MIRROR SPORT: Pulis never had a chant #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/YOIPUOxY9D

— Neil Henderson (@hendopolis) November 20, 2017


פוליס נחשב למנג'ר שמרן שמשחק כדורגל הגנתי, מצטיין בהשארת הקבוצות שלו בליגה ומעולם לא ירד ליגה עם קבוצה, אבל לבעלים נמאס שהוא משחק כדורגל הגנתי. המנג'ר טען שהשחקנים בחדר ההלבשה תומכים בו, אבל האוהדים העידו ששני שחקנים שלא שיחקו הצטרפו לקריאות שלהם לפטר אותו. המנג'ר סירב לאפשר לשחקנים אחרים לשחק ושיתף כל פעם את אותם שחקנים כושלים. הבעלים הסיני טען תחילה שלא איכפת לו לראות את ווסט ברומיץ' משחקת כדורגל רע כל עוד תישאר בליגה, אבל אחרי שני נצחונות ב-21 משחקי ליגה נמאס לו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי