מוריניו יכול להיות רגוע: לוקאקו לא נענש ויהיה זמין לדרבי

רומלו לוקאקו
רומלו לוקאקו | AFP

אחרי שנתפס במצלמת הטלוויזיה בועט במגן ברייטון, פאנל של שלושה דייינים קבע כי הבלגי של מנצ'סטר יונייטד לא יספוג עונש הרחקה. זלאטן ימשיך לחכות?

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד קיבלה היום (שני) בשורה משמחת. ההתאחדות האנגלית החליטה שלא להעניש את רומלו לוקאקו. המשמעות היא שהבלגי יעמוד לרשותו של ז'וז'ה מוריניו בדרבי מול סיטי ב-10 בדצמבר.


כזכור, הבלגי נראה במהלך המשחק מול ברייטון (0:1) בועט במגן היריבה גאיטן בונג הקמרוני. האירוע לא נקלט על ידי השופט ניל סרבריק, וכיוון שהשופט לא דיווח בדו"ח שלו שראה את המקרה יש להתאחדות אופציה להרחיק את לוקאקו לשלושה משחקים. לפי רשת ESPN לוקאקו ניסה לבעוט פעמיים והבעיטה השנייה פגעה בשחקן היריב.



מאוחר יותר, פאנל של שלושה דיינים בוועדת המשמעת לא הצליח להגיע להסכמה בנוגע לעונשו של לוקאקו, מהלך שהוביל לכך כי הוא לא יספוג עונש. המשמעות היא כי החלוץ ישחק מול ווטפורד, ארסנל וסיטי, בתקווה לקזז את הפער מהמוליכה.


לוקאקו כבש 12 שערים ב-20 משחקים עד כה, אבל רק שער אחד בעשרת המשחקים האחרונים ובתקופה האחרונה הוא מתקשה בסיומת מול השער. מוריניו יצא להגנתו אחרי המשחק האחרון: "לא אכפת לי שהוא לא כובש. מה שחשוב לי שהוא תורם לקבוצה ובדקה האחרונה של המשחק הוא רץ אחורה לעזור להגנה כאילו זו הייתה הדקה הראשונה. הוא מתקל את המגן השמאלי של היריבה בדקה האחרונה וזו המנטליות שאני אוהב".



רומלו לוקאקו בועט בשחקן ברייטון (צילום מסך)
רומלו לוקאקו בועט בשחקן ברייטון (צילום מסך) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי