מוריניו מחפש ניצחון חוץ ראשון על אחת הגדולות מאוגוסט 2015

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | AFP

מחזור כמעט מלא יתקיים בשבת באנגליה: יונייטד תצא לארסנל (19:30, ספורט1), חמד וברייטון ינסו לעצור את ליברפול וסלאח (17:00, ספורט2) והאם טוטנהאם תעצור את המפלה כשתתארח בווטפורד (17:00, ספורט1)?

(גודל טקסט)
 מחזור כמעט מלא יתקיים מחר באנגליה בפרמיירליג. רוב הקבוצות הגדולות משחקות בליגת האלופות, אבל המוליכה מנצ'סטר סיטי שכבר עלתה שלב  תשחק ביום ראשון מול ווסטהאם. במשחק המרכזי תארח ארסנל את מנצ'סטר יונייטד וניצחון לתותחנים עלול להגדיל את הפער בין שתי המנצ'סטריות ל-11 נקודות אם הסיטיזנס ינצחו בבית את הפטישים.



ארסנל – מנצ'סטר יונייטד (19:30, ספורט1)

 נמניה מאטיץ' נפצע במשחק האחרון מול ווטפורד וירד מהמגרש במצב 0:3 ואז ווטפורד צמצמה ל-2:3. הוא לא יוכל לשחק וחסרונו קריטי בקישור של היונייטד. אם מרואן פלאיני יחלים מפציעה הוא עשוי לפתוח בהרכב לצידם של אנדר הררה ופול פוגבה. בארסנל אלכסנדר לקאזט ייחסר זמן רב בגלל פציעה בשריר היירך וזו מכה קשה לארסן ונגר. אוליביה ז'ירו עשוי לפתוח במקומו יחד עם אלכסיס סאנצ'ס. התותחנים לא נוצחו בבית העונה וניצחו 10 מ-11 המשחקים באמירויות. ז'וזה מוריניו לא ניצח אף אחת משש הגדולות בחוץ מאז אוגוסט 2015 ומדובר כבר ב-11 משחקים. 

צ'לסי – ניוקאסל (14:30, ספורט1)
 אנטוניו קונטה הורחק במשחק נגד סוונזי בניצחון 0:1 וביקש סליחה על כך. הוא נמצא אשם על ידי ההתאחדות בהתנהגות לא ספורטיבית ויכול להשיב על האשמות נגדו עד ה-5 בדצמבר. זו היתה ההרחקה הראשונה בקריירה שלו. הוא התרגז על כך שסוונזי מבזבזת זמן והשתולל. אדן הזאר ששיחק 9 דקות מול הברבורים והמגן ססאר אסיפיליקווטה צפויים לחזור להרכב. צ'לסי איבדה העונה כבר 8 נקודות בבית לעומת 6 כל העונה שעברה, אבל מקווה לניצחון כדי להיצמד לשתי המנצ'סטריות. היא הפסידה רק משחק אחד מתוך 22 משחקיה מול ניוקאסל בליגה. המאגפייז ניצחו רק משחק אחד מ-18 אחרונים בחוץ בכל משחקיהם.


 סלאח. "באנגליה הוא מפתיע רבים כי כמעט לא שיחק בצ'לסי" (AFP)

ברייטון – ליברפול (17:00, ספורט2)

יורגן קלופ ימשיך כנראה לעשות רוטציות בהרכב ומוחמד סלאח צפוי לחזור ל-11 אחרי שנכנס מחליף במשחק האחרון וכבש צמד מול סטוק. ראגנר קלאבן שלא היה כשיר נגד סטוק עשוי לחזור. בליברפול מרוצים מאוד מההתקדמות של אלכס אוקסלייד-צ'מברליין והקשר אמר לאתר הרשמי ואמר: "ככל שאני משחק יותר אני מתקדם יותר". ברייטון תנסה לעשות הכל לעצור את סלאח שכבש כבר 15 שערים העונה בכל המסגרות ו-12 בליגה. המנג'ר כריס יוטון התייחס לכוכב המצרי: "סלאח היה שחקן מעולה גם באיטליה, אבל הוא מפתיע רבים באנגליה בגלל שבצ'לסי הוא בקושי שיחק". בירם כיאל עשוי להיות בסגל, תומר חמד יפתח על הספסל כנראה. ברייטון סיימה בתיקו את ארבעת משחקי הליגה האחרונים שלה בבית. 



ווטפורד – טוטנהאם (17:00, חגיגה אנגלית בספורט1)

מי היה מאמין שטוטנהאם תרד למקום שביעי בליגה אחרי שהרשימה את כל אירופה בצמד משחקיה נגד ריאל מדריד באלופות. התרנגולים חייבים יצחון בכל מחיר אחרי שצברו נקודה בשלושת המשחקים האחרונים, אבל תפגוש קבוצה שהוכיחה את יכולתה בהתקפה מול מנצ'סטר יונייטד בהפסד 4:2. מאוריסיו פוצ'טינו מאוכזב מאוד מהקבוצה ומהעובדה שהיא סופגת שערים בתחילת המשחק. אריק לאמלה שבישל בהפסד ללסטר 2:1 עשוי לחזור להרכב למרות שמול השועלים זה היה משחקו הראשון מזה 13 חודשים. הקשר הארי ווינקס שהיה חולה חזר לסגל. אצל הצרעות וויל יוז פצוע ורוברטו פאריירה עשוי לשחק במקומו. טוטנהאם ניצחה את ווטפורד בשמונת המשחקים האחרונים בין הקבוצות בכל המסגרות.


קיין ורונאלדו. טוטנהאם שכחה שיש גם פרמייר-ליג, לא רק ליגת אלופות (Getty)

 

שאר המשחקים (17:00, חגיגה אנגלית בספורט1): 

אברטון – האדרספילד 

לסטר – ברנלי 

סטוק – סוונזי

ווסט ברומיץ' – קריסטל פאלאס חמד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי