דייץ' מתמוגג, קונטה: מי שמדבר על אליפות, מדבר בולשיט

אנטוניו קונטה
אנטוניו קונטה | AFP

הקבוצה הכי אפורה בליגה צברה ניצחון שישי בשמונה משחקים ומאמנה מכוון גבוה: "רוצים לאלופות". קונטה אחרי ה-1:3 בהאדרספילד: "כשיש לך מתחרה כמו מנצ'סטר סיטי שמנצחת כל משחק, קשה מאוד להשיג אותם"

(גודל טקסט)
ברנלי טיפסה אמש (שלישי) למקום הרביעי בפרמייר-ליג, המיקום הכי גבוה שלה מאז 1975, אחרי שניצחה 0:1 את סטוק וכרגע לפחות היא אוחזת בכרטיס לליגת האלופות. סביר להניח שאחרי השלמת המחזור ה-17 הערב הסגלגלים יירדו משם ועדיין נשאלת השאלה האם מתבשלת הפתעה גדולה, סוג של מיני לסטר.


 "דיילי מייל" סיכם את התופעה בכותרת הממצה בשער העיתון: "4th!". העיתון כתב: "ברנלי דילגה למקום הכי גבוה שלה מזה 42 שנה. הם עברו את ליברפול, טוטנהאם וארסנל וניצחו פעם שישית העונה 0:1".


Wednesday's Daily MAIL Sport: "4th!" #bbcpapers#tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/of4kHje8OS

— Allie Hodgkins-Brown (@AllieHBNews) December 12, 2017


ההישג נזקף לזכותו של המאמן שון דייץ'. "אם אתה חולם על משהו כמו לזכות בכרטיס לצ'מפיונס אתה צריך לנסות לממש אותו", אמר דייץ' הכונה "מוריניו הג'ינג'י" בתום המשחק, "אנחנו אולי מנצחים בלי לשחק כדורגל אטרקטיבי, אבל אם צריך נעשה זאת שוב כדי לקחת את שלוש הנקודות. מעבר לזה, סטוק אחראים למשחק המגעיל.  הם באו לשחק על תוצאה והתחפרו". כשנשאל לאן ברנלי מכוונת, אחרי שישה ניצחונות בשמונת המשחקים האחרונים, השיב דייץ': "נכון שאנחנו לא הלהיט של הליגה, אבל אנחנו משתפרים".


בניגוד לאופטימיות שהפגין דייץ', אנטוניו קונטה ניצח 1:3 בהארדספילד ונותר ספקטי. "מי שחושב שאנחנו יכולים לזכות באליפות, מדבר בולשיט. כשיש לך מתחרה כמו מנצ'סטר סיטי שמנצחת כל משחק, קשה מאוד להשיג אותם. אנחנו צריכים לקוות שהם יחליקו בענק בהמשך העונה, אבל הסיכוי לזה קטן".


קונטה שיחק בלי חלוץ בגלל שאלברו מוראטה פצוע ועם שלישיית קשרים בחוד – אדן הזאר, וויליאן ופדרו:  "זו הפעם הראשונה שהם שיחקו ביחד ואני מרוצה מהיכולת שלהם". אחרי ההפסד לווסטהאם (1:0) במחזור הקודם ספג המאמן האיטלקי ביקורת על רכישת טימו באקיוקו ממונאקו ב-40 מיליון ליש"ט. הקשר כבש נגד האדרספילד והשיב למבקרים וקונטה היה מרוצה:  "לקח זו זמן להתאקלם, אבל הוא נתן כנראה את המשחק הכי טוב שלו העונה".

@hazardeden10 has a message for Blues fans after #HUDCHEpic.twitter.com/5GtsslhFPe

— Chelsea FC (@ChelseaFC) 12 בדצמבר 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי