חמד: תהיה מלחמה על ההרכב, ידעתי שרוצים לצרף חלוץ

תומר חמד מול ויקטור מוזס
תומר חמד מול ויקטור מוזס | Gettyimages

אחרי ה-4:0 לצ'לסי וצירופו של לוקדיה, החלוץ התייחס למעמדו בברייטון בראיון לספורט1: "כל אחד צריך להראות את היכולת שלו, חזרנו למאבקי התחתית ואני מקווה שנישאר בליגה". צפו בראיון עם חמד וקונטה

(גודל טקסט)
מצבה של ברייטון מסתבך. אמש (שבת) השחפים נכנעו 4:0 לצ'לסי, הם רחוקים רק שתי נקודות מהקו האדום. אוהדי ברייטון רתחו מזעם על שופט המשחק, ג'ון מוס, שמנע מהם שני פנדלים אחרי יתרון כפול של הבלוז אחרי שש דקות. כריס יוטון הסביר בסיום? :"הגענו למצבים רק אחרי הפיגור, אבל אנחנו מתקשים לכבוש. הגיעו לנו שני פנדלים, והשערים שספגנו במחצית השנייה היו עלובים". בסיום המשחק, ג'יימי רדנאפ ותיירי הנרי הסכימו עם יוטון בנוגע לפנדלים שלא נשרקו לטובת ברייטון.


תומר חמד, שפתח והוחלף בדקה ה-68, סיפר בסיום לספורט1: "קיבלנו שערים מוקדמים, ששינו את תוכנית המשחק שלנו. אחרי זה יצאנו מההלם, והגענו למצבים. לצערנו במחצית השנייה הם הבקיעו את השער השלישי והרביעי, וגמרו את המשחק. הייתי בטוח שאני אנגח לפינה הרחוקה וזה ייכנס, אבל ווילי סיפק עצירה גדולה. רציתי להבקיע, אבל בסוף כולם יודעים איך זה נגמר. היו כאן דברים טובים, לי היה משחק טוב באופן אישי".



החלוץ קיבל את הציון '6', בדיוק כמו בירם כיאל שנכנס כמחליף. על הגעתו של יורגן לוקדיה אמר חמד: "כבר מהקיץ הקבוצה רצתה לצרף חלוץ, זה לא הצליח בקיץ ועכשיו זה הסתדר. תמיד תהיה מלחמה על ההרכב, וכל אחד שצריך להראות את היכולת שלו כדי לשחק כי אנחנו מתמודדים עם השחקנים הכי טובים". המצב בליגה: "אנחנו מודעים למצב, כי פתיחת העונה הטובה שלנו נתנו לנו המון אוויר. חזרנו למאבקי התחתית, אני מקווה שנשיג הרבה נקודות ונישאר בליגה".



Harsh result. We will stick together like always and go forward. Better days are coming #BHAFC#TH10#keepthefaithpic.twitter.com/BP7IKvDP14

— Tomer Hemed (@tomerhemed10) January 20, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי