דיווח: ראשפורד עשוי לעזוב את יונייטד, קלייברט יחליפו?

מרקוס ראשפורד
מרקוס ראשפורד | AFP

השדים האדומים פתחו במגעים עם אייאקס בנוגע לחלוץ, שסומן כיורשו של האנגלי לקראת הקיץ. מוריניו שלח רמז לגבי עתידו של זלאטן, סיטי נחושה להאריך את חוזהו של גבריאל ז'סוס

(גודל טקסט)

האם מנצ'סטר יונייטד תאבד בקיץ את אחד הנכסים המשמעותיים שלה? על פי הדיווח היום (שני) בתקשורת האנגלית, עולה שכן. לפי 'אקספרס' הבריטי, מרכוס ראשפורד עשוי לעזוב את הקבוצה ומי שמועמד להחליפו הוא ג'סטין קלייברט. בין השדים האדומים לאייאקס כבר מתנהל משא ומתן לגבי ההולנדי הצעיר. ראשפורד מתקשה לשחזר את היכולת המבריקה שלו, והוא כבש העונה רק ארבעה שערים ב-25 משחקים.

אחרי ה-0:2 על האדרספילד, ז'וז'ה מוריניו התייחס לחרושת השמועות: "יש לי את חואן מאטה, רומלו לוקאקו, אנתוני מרסיאל, ג'סי לינגארד ואלכסיס סאנצ'ס. אני לא צריך יותר שחקנים בחלק הקדמי. העיתונאים רוצים לעסוק בספקולציות לגבי הרכש בקיץ, אבל תתעסקו בדברים אחרים. כולם חוץ מלוקאקו יכולים לשחק מתחת לחלוץ". ההפתעה הגדולה מצד הדברים של מוריניו, הגיע בעקבות העובדה כי הוא לא הזכיר את זלאטן איברהימוביץ', שככל הנראה מתקרב ל-MLS.

ומה לגבי היריבה העירונית? מנצ'סטר סיטי נחושה להשלים את המשא ומתן עם גבריאל ז'סוס, בנוגע להארכת חוזהו. אחרי קווין דה בריינה ופרננדיניו, פפ גווארדיולה מעוניין להבטיח את עתידו של הברזילאי במועדון. ז'סוס חתום עד 2021, אך הוא צפוי לקבל שדרוג בשכרו וחוזה ארוך יותר.

יחפש בית חדש? ראשפורד (AFP) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי