קונטה: שמח שהאוהדים מעריכים את מה שעשיתי למען צ'לסי

אדן הזאר
אדן הזאר | AFP

מנג'ר הבלוז התרגש מהעידוד מהיציעים ב-0:3 על ווסט ברומיץ', אדן הזאר שכבש צמד זכה למחמאות מקיר לקיר : "הרצון שלי להגן על הצבעים של המועדון, החולצה והסמל. אנחנו האלופים". צפו בתקציר

(גודל טקסט)
אדן הזאר נראה אמש (שני) ככוכב מעולם אחר בניצחון של צ'לסי 0:3 על נועלת הטבלה ווסט ברומיץ', ניצחון שהשיב את הבלוז למקום הרביעי בקרב הצפוף על הכרטיס לליגת האלופות. הזאר הוכיח בדיוק למה ריאל מדריד תציב אותו כנראה בקיץ הקרוב בראש רשימת הרכש שלה לעונה הבאה., כשצ'לסי נראתה כמו הזאר וכל השאר.


"דיילי מייל" כתב שהזאר נתן לקונטה חבל הצלה ובמקרה של הפסד לבאגיס (שנראים כמי שעושים את דרכם הבטוחה לצ'מפיונשיפ) המצב של קונטה כמאמן צ'לסי היה כמעט בלתי נסבל. גם לאוהדים ברור מי כאן המאסטרו האמיתי בצ'לסי והם לא הפסיקו לשיר בשמו של הזאר שאמר: "הם מכירים לי תודה על הרצון והתשוקה שאני מפגין עבור המועדון הזה והרצון שלי להגן על הצבעים שלו, החולצה והסמל. אנחנו צ'לסי, אנחנו האלופים אנחנו צריכים לתת הכל במגרש".




הבלגי כבש כבר 15 שערים העונה בכל המסגרות ובשל נתוניו הנפלאים חשף שתיירי הנרי, אקס ארסנל וכיום עוזר מאמן נבחרת בלגיה, היה מי שעזר שייעץ לו ושיפר את הסטטיסטיקה: "כשאתה פורץ לרחבה אתה לא בועט מספיק. תנסה את זה. גם נגד ווטפורד כבשתי בהפסד. זה אינסטינקט. אתה לא צריך לחשוב הרבה", סיפר הבלגי על יחסיו עם הצרפתי.

GUARDIAN SPORT: Blue Monday #tomorrowspaperstoday
⚽️⚽️⚽️ pic.twitter.com/xucWvq9sE2

— Helen Miller (@MsHelicat) 12 בפברואר 2018

המנג'ר אנטוניו קונטה אף הוא קיבל עידוד מהיציעים ואמר: "הם מעריכים את כל מה אני עושה כי הם קוראים כמוני את כל השמועות האלה. אני שמח שאחרי 18 חודשים במועדון הם מרוצים ומעריכים את מה שעשיתי עבור הקבוצה".


מי שסבל מחוסר מזל משווע בפעם המי יודע כמה הוא דניאל סטארידג', החלוץ שהושאל לבאגיס מליברפול והוכיח שיורגן קלופ צדק כששיחרר אותו. אחרי שלוש דקות הוא מתח את שריר הירך וכנראה שיבלה חודש בחוץ. זו תקופה קריטית עבור ווסט ברומיץ' שנראית אבודה במקום האחרון מאז 2007 סטארידג' הפסיד כמעט שנתיים בסיכום כל הפציעות שלו. מנג'ר הבאגיס אלן פארדיו סיפר: "הוא מיואש. הוא עבד קשה מאוד באימונים ונראה בכושר הכי טוב שיכול להיות ועכשיו הפציעה הזאת הרבה לו את חלום". סטארידג' יעבור בדיקה רפואית היום כדי לבדוק כמה זמן יהיה בחוץ בעוד חבריו יטוסו לספרד למחנה אימון.


מי שהפתיע בצ'לסי הוא אלברו מוראטה שנכנס כמחליף במקום אוליבייה ז'ירו. רק ביום שישי טען קונטה שהוא לא יודע כמה זמן הוא ייעדר: "יום, שבוע או חודש" בגלל הפציעה בגבו, אבל אחרי פוסט שהעלתה אישתו באינסטגרם בו הם רוקדים כולל שהוא מרים אותה למרות הפציעה בגב התייצב החלוץ הספרדי לאימונים וטען שהוא כשיר. אולי כדי להזים את השמועות שהוא מתחזה ולא רוצה לשחק תחת קונטה. 








מוראטה. הפתיע כששב לסגל ועלה מהספסל (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי