ההתאחדות לא תעניש את אגוארו, שעשוי לתבוע את האוהד

סרחיו אגוארו
סרחיו אגוארו | Gettyimages

חלוץ מנצ'סטר סיטי לא יועמד לדין על אף שיצר מגע פיזי עם אוהד וויגאן, שיורחק מהאצטדיון לזמן רב. וגם: שחקני הלאטיקס תקפו את פפ גווארדיולה, וויל גריג חשף שנתקל בסירוב להחליף חולצה

(גודל טקסט)

סרחיו אגוארו לא יועמד לדין על ידי ההתאחדות האנגלית, על אף שנראה כמי שמכה אוהד וויגאן על כר הדשא רגעים לאחר שמנצ'סטר סיטי נכנעה 1:0 לקבוצת הצמרת מהליגה השלישית והודחה מהגביע.

בהתאחדות בחנו היטב את הסרטונים מהאירוע והבינו שאגוארו אכן הותקף, כפי שטען. חלוץ סיטי התלונן על כך שהאוהד קילל באוזנו וגם ירק לתוכה. לדבריו הוא אפילו שוקל לתבוע את אותו אוהד וויגאן. גם פפ גוארדיולה ופול קוק, שני המנג'רים שנקלעו לעימות מילולי בדרך לחדרי ההלבשה, לא יואשמו על ידי ההתאחדות. יחד עם זאת, שתי הקבוצות הואשמו בהתנהגות לא הולמת ובכך שלא הצליחו לשמור על הסדר ועל כן עלולות לספוג קנסות.



הלאטיקס כבר הודיעו שאיתרו את התוקף של אגוארו ושהוא עלול לקבל עונש הרחקה לכל חייו מהאצטדיון, אבל אגוארו נפגש אתמול עם עורכי הדין של קבוצתו כדי לגבש החלטות כיצד לפעול אחרי שהותקף. למזלו של החלוץ, הפיזיותרפיסט סטיבן לילי עצר את אותו מלהלום בצורה חזקה יותר באוהד – מה שגם הוביל לתגובה המתונה מצד ההתאחדות האנגלית שהחליטה להימנע מהעמדה לדין.


אגוארו. גם העימות בין המאמנים קשור אליו (AFP)

בכל הנוגע לעימות בין המאמנים, מסתבר כי גם הוא קשור לאגוארו. הארגנטינאי התלונן על כניסה שספג במהלך המחצית הראשונה ושמע מהמנג'ר קוק: "תפסיק להתבכיין". גווארדיולה שמע זאת ומיהר להגיב, בוויכוח שהתלהט במהרה גם לאור העובדה שהתרחש דקות ספורות לאחר הרחקת פביאן דלף, אירוע שעורר מהומה גם כן. יש פרשנים הטוענים שאירועי המחצית הם שגמרו לשחקני וויגאן לתת משחק הירואי ולנצח את גווארדיולה, שגילה "שחצנות ויחס פוגעני כלפי המועדון", כך לפי שחקני וויגאן שצוטטו בממלכה בעילום שם.

וויל גריג שכבש את השער אמר: "שחקני מנצ'סטר סיטי לא החליפו איתנו חולצות. אני יכול להבין אותם, אבל זה לא מזיז לי. בדרך כלל אני הולך לישון מוקדם אחרי משחקים , אבל הפעם בשעה ארבע לפנות בוקר עוד לא הצלחתי להירדם והנייד שלי המשיך לקבל מסרים מכולם. אני בטוח שהניצחון שלנו על סיטי של היום הרבה יותר גדול מהזכייה שלנו בגביע ב-2013. זו אולי הקבוצה הכי טובה באירופה ומפרידות בינינו שתי ליגות. זה הישג מטורף".


גריג מכריע את ההתמודדות וקובע סנסציה (AFP)

סיטי התלוננה רשמית בהתאחדות על אמצעי הבטיחות באצטדיון של וויגאן וטענה שהם לא היו מספקים. 4,000 מאוהדי סיטי הגיעו למשחק ובמועדון טענו שלא היו מספיק אנשי ביטחון ושאלו שעבדו כלל לא היו יעילים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי