רק רשת: זלאטן לא יהיה במונדיאל, ההתאחדות האנגלית תמכור את וומבלי?

אצטדיון וומבלי
אצטדיון וומבלי | Gettyimages

לפי דיווחים באי הבריטי, המיליארדר שאהיד חאן מוכן לרכוש את האצטדיון תמורת מיליארד ליש"ט. וגם: ג'רארד מועמד לאימון ריינג'רס, המזגנים המיוחדים של תדיראן והפועל ב"ש והחלוץ הוותיק לא ישחק ברוסיה

(גודל טקסט)
16:45: זלאטן מחוץ למונדיאל
מי שחלם לראות את זלאטן איברהימוביץ' מככב במונדיאל בגיל 36 עם שבדיה יכול לשכוח ממנו. ההתאחדות השבדית הודיעה רשמית שהוא לא ייכלל בסגל לגביע העולמי נוכח ההתנגדות שהביע מאמן הנבחרת יאן אנדרסון לזימונו. בניגוד לציוצים של איברה שהוא מתכוון לשחק במונדיאל,המנהל הספורטיבי של הנבחרת לארס ריכט אמר: "שוחחתי איתו והוא לא שינה דעתו ולא מתכוון לחזור מהפרישה מהנבחרת ביורו 2016. הוא לא יהיה במונדיאל". המאמן יפרסם את הסגל ב-15 במאי. איברה כנראה שינה דעתו אחרי שהמאמן אמר שהוא לא רוצה אותו בגלל שסירב לשחק במוקדמות.


 

Herrlandslagets meste målskytt genom tiderna har inte ändrat sig och kommer alltså inte att spela VM. Läs mer på svenskfotboll.se #viärsverige

A post shared by Sweden Men's National Team. (@swemnt) on



15:45: וומבלי יימכר?
האם אנחנו בדרך לשערוריית ענק בבריטניה? לפי דיווחים בממלכה, התאחדות הכדורגל האנגלית רוצה למכור את האיצטדיון הלאומי "וומבלי" תמורת מיליארד ליש"ט לבעלים של פולהאם שאהיד חאן, שהוא גם הבעלים של קבוצת ה-NFL ג'קסונביל יאגוארס, והציע לשלם מיידית 600 מיליון ליש"ט על האיצטדיון וההתאחדות תקבל 400 מיליון ליש"ט נוספים על משחקים שיתקיימו באיצטדיון. התוכנית שלו נשארת לקיים באיצטדיון את משחקי הנבחרת בכדורגל ומשחקים חשובים אחרים בגביעים השונים ומשחקי ידידות. אם העסקה תיסגר, נבחרת אנגליה תצטרך לחפש איצטדיונים אחרים באוקטובר ונובמבר בגלל שהמיליארדר רוצה לקיים באיצטדיון משחקי פלייאוף של ליגת ה-NFL, בנוסף



ומה ההתאחדות תעששה בכסף? לפי הדיווח, הסכום הגדול ישמש להקמת מאות אצטדיונים קטנים יותר ברחבי בריטניה לפי דגם G3 ו-G4. מנכ"ל ההתאחדות, מרטין גלן, טען שהעיסקה תביא למהפכה בקבוצות בעיקר בליגות הנמוכות ויוכלו למצוא יותר כשרונות ולשפר את רמת הכדורגל במדינה, אבל השמרנים באנגליה יצאו נגד התוכנית בטענה שפוגעים בבית המקדש של הכדורגל האנגלי. "מוכרים את הכתר והיהלומים של הכדורגל האנגלי אחרי שבמשך עשרים שנה האיצטדיון ייבש את הכסף שהיה להתאחדות ועכשיו כשהיא יכולה לזכות ברווחים מהכסף היא מוכרת אותו", אומרים המתנגדים. שיפוץ האיצטדיון עלה 757 מיליון ליש"ט והגיע עד למיליארד ליש"ט. 



FA in talks over sale of Wembley Stadium to Fulham and Jacksonville Jaguars owner Shahid Khan.

More: https://t.co/zlpO29MX8Ipic.twitter.com/ERlaxVVXSY

— Sky Sports PL (@SkySportsPL) 26 באפריל 2018

14:25: רונאלדיניו פגש את רומאריו פירס
במסגרת הסיבוב שלו בישראל פגש רונאלדיניו את בן ארצו ושחקן מכבי פתח תקווה, רומאריו פירס.


רונאלדיניו עם רומאריו פירס (צילום פרטי)
רונאלדיניו עם רומאריו פירס (צילום פרטי)


11:00: טיסה ישירה עד ערן זהבי

בשורה משמחת לאוהדי ערן זהבי. חברת התעופה הסינית האינאן איירליינס הודיעה היום (חמישי) כי היא פותחת קו תעופה ישיר בין תל אביב לעיר גוואנגז'ו. הקו יחל לפעול ב-2 באוגוסט ויפעיל שלוש טיסות שבועיות. פתיחת הקו מתאפשרת לאחר הסכם בין החברה לבין משרד התיירות, במסגרתו ייתן משרד התיירות מענק בגובה 750,000 יורו כתמריץ לפתיחת הקו. כבר היום תיפתח מכירת הכרטיסים לקו.



ערן זהבי ומטוס של האינאן איירליינס (האתר הרשמי)


10:00: המזגנים הממותגים של הפועל באר שבע
נשיאת הפועל באר שבע אלונה ברקת, יחד עם מאמן הקבוצה ברק בכר וכל השחקנים חתמו אתמול במהלך אימון הקבוצה על מזגנים בצבע אדום של חברת "תדיראן", נותנת החסות של ההקבוצה. המזגנים האדומים והחתומים יחד עם הלוגו של הקבוצה יוצעו למכירה בעמוד הפייסבוק של אוהדי הקבוצה. בנוסף, תדיראן החליטה לתרום מזגן מהמהדורה המיוחדת החדשה עבור פנימיית "ביתנו" לבני נוער בסיכון בעיר באר שבע, כשהשחקנים מאור מליקסון, בן שהר ואורן ביטון הפתיעו את ילדי הפנימייה והגיעו יחד עם המתקינים של תדיראן לפנימייה להתקנה של המזגן האדום החדש הצטלמו עם כל הילדים וחתמו להם על חולצות של הקבוצה.



מליקסון, שהר ואורן ביטון עם המזגן הממותג (ליאור מוסקוביץ)


8:45: סטיבן ג'רארד מועמד לריינג'רס
לפי מספר דיווחים באי הבריטי הקפטן האגדי של ליברפול עשוי לאמן את הקבוצה הסקוטית במקומו של גרהאם מארטי, והצדדים מנהלים מו"מ. אם ג'רארד, שמאמן כיום את קבוצת הנוער של ליברפול עד גיל 19, ימונה לתפקיד, הוא עשוי לפגוש בדרבי הגדול את מאמנו לשעבר ברנדן רוג'רס שמאמן כיום את סלטיק. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי