מוריניו: למה מרסיאל וראשפורד לא פותחים? קיבלתם תשובה

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | Gettyimages

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד לא אהב את ההפסד לברייטון: "לי היה חשוב להבטיח את המקום השני, אבל לא לכמה שחקנים אצלי". כיאל היה נרגש מההישארות של השחפים: "חלמתי להיות שחקן פרמיירליג וחולם להמשיך"

(גודל טקסט)
מנצ'סטר יונייטד הפסידה אמש (שישי) 1:0 לברייטון, והמנג'ר ז'וזה מוריניו חזר למתוח ביקורת על שחקניו, וניצל את ההזדמנות כדי לסגור חשבון עם הפרשנים שיצאו נגדו וגם על חלק מסגל הקבוצה, בעיקר על מרקוס ראשפורד שפתח בהרכב בעקבות פציעתו של רומלו לוקאקו ואכזב יחד עם אנתוני מרסיאל.


"כבר עשרה חודשים שואלים אותי למה ראשפורד לא פותח, למה מרסיאל לא פותח ולמה שואו לא פותח, עכשיו יש לכם את התשובה למה הם לא פותחים", אמר מוריניו לשליח ספורט1 באנגליה, ניב דברת, כשנשאל על השינויים בהרכב מהמשחק מול ארסנל, לאחר שהשדים האדומים עלו אתמול בהרכב משני והפורטוגלי שמר על הכוכבים לגמר הגביע האנגלי נגד צ'לסי. "הייתה להם יותר מוטיבציה ורצון להוכיח את עצמם, אבל לא הצלחתי לשכנע אותם שאנחנו צריכים ארבע נקודות לסיים כסגני אלופים. לי זה היה חשוב, אבל לא לכמה שחקנים אצלי. ברייטון לקחה את הנקודות כי היה חשוב להם להישאר בליגה והמוטיבציה הזאת תרמה להם".


בצד השני, קשרה הישראלי של ברייטון, בירם כיאל, היה מאושר מהעובדה שנשאר עם קבוצתו בפרמיירליג ואמר לספורט1 אחרי המשחק: "הכי חשוב שנשארנו בליגה. זה היה ניצחון מאוד מאוד חשוב. עשינו את העבודה. הרבה לא חשבו שנישאר בליגה ונשארנו. הייתה שמחה גדולה בחדר ההלבשה ונחגוג עם האוהדים בחוץ. אני הרבה שנים בחו"ל, ומאוד נרגש. יצאתי ילד מהארץ והיום בן 30. השגתי את החלום להיות שחקן פרמיירליג דרך עבודה קשה. החלום שלי הוא להישאר כמה שיותר ברמות הגבוהות ולהמשיך לעשות הכל כדי שהוא ימשיך ולהגיע ליותר הישגים מבחינה אישית וקבוצתית".


'Why always Lukaku, why always Lukaku, why always Lukaku? You have the answer'

Jose Mourinho makes thinly veiled dig at Marcus Rashford and Anthony Martial after defeat https://t.co/UVL4OUNVprpic.twitter.com/QHz3McBezS

— MailOnline Sport (@MailSport) 4 במאי 2018

בתוך כך, כוכבה הצרפתי של ארסנל בעבר, רובר פירס, קרא לבן ארצו מרסיאל לעזוב את יונייטד בגלל שמוריניו לא בוטח בו מספיק, ותחתיו החלוץ נמצא בירידה: "אני מעריץ גדול של מרסיאל. הוא מהיר, יש לו דריבלים מצוינים והוא בעל חוש לשערים, אבל הוא צריך לשחק יותר ואני לא מבין למה הוא לא משחק ביונייטד. הייתי מציע לו לעבור לארסנל". בנוסף פורסם ב"סאן" שיונייטד רוצה לרכוש תמורת 25 מיליון ליש"ט את דריס מרטנס מנאפולי, שהוסב בשנה האחרונה משחקן אגף לחלוץ ומראה יכולת טובה בהתקפה עם 45 שערים בהתקפה בשנתיים האחרונות. הגעה של הבלגי עלולה לפגוע אף יותר בהתפתחותו של מרסיאל.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי