דיווח בבריטניה: אברמוביץ' לא יורשה להיכנס לאנגליה עם דרכון ישראלי

רומן אברמוביץ'
רומן אברמוביץ' | Gettyimages

אחרי שאשרת הכניסה שלו לאי הבריטי פגה בחודש אפריל, עשה בעלי צ'לסי עלייה וקיבל דרכון ישראלי, אך הסאן והטיימס סבורים שלא בטוח שזה יסייע לו להגיע ללונדון

(גודל טקסט)
התקשורת באנגליה לא מרפה מרומן אברמוביץ', בעליה של קבוצת הכדורגל צ'לסי, שעלה בשבוע שעבר לישראל. כזכור, האנגלים עשו לאברמוביץ' בעיות עם אשרת הכניסה שלו, בעקבות יחסיו הקרובים עם נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, וזאת בשל היחסים המתוחים בין בריטניה ורוסיה. בסופו של דבר הם מנעו ממנו את הכניסה, אחרי שלא חידשו לו את אשרת הכניסה שתוקפה פג בסוף חודש אפריל. 


על פי הסאן הלונדוני, החליט אברמוביץ', היהודי בן ה-51, לעשות בשל כך עלייה לישראל במסגרתה קיבל דרכון ישראלי. הטיימס האנגלי כתב לעומת זאת, כי במידה שבעלי צ'לסי ינסה להיכנס לתחומי הממלכה הבריטית עם הדרכון החדש שלו, הוא יעוכב מידית ולא יורשה להיכנס. יש לציין כי חוק ההגירה בבריטניה מונע ממבקרים עסקיים לחיות בה לתקופות ממושכות באמצעות ביקורים תכופים או רצופים. 


במקביל לדיווחים בתקשורת הבריטית, הודיעה צ'לסי בימים האחרונים כי היא משהה את העבודות לבניית אצטדיון חדש בעל תכולה של 60 אלף מקומות ישיבה במקום הסטמפורד ברידג'. הסיבה לכך היא ככל הנראה היחס שמקבל אברמוביץ' מהשלטונות באנגליה.



לא יורשה להיכנס לממלכה? אברמוביץ' (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי