עושים שוק: ווילשר יחתום ביובה, נאינגולן קרוב מתמיד לאינטר

ונגר עוד לא מוותר עליו כל כך מהר. ווילשייר
ונגר עוד לא מוותר עליו כל כך מהר. ווילשייר | GettyImages

אחרי אמרה ג'אן, עוד שחקן פרמיירליג בדרך לאלופת איטליה שמעוניינת גם בדייגו גודין מאתלטיקו. הבלגי של רומא נחת במילאנו לצורך חתימה בנראזורי ופאסטורה ימריא מחר לרומא

(גודל טקסט)
רשמי
* צסק"א מוסקבה החתימה את הקשר הסלובני הצעיר יאקה ביול (19) על חוזה לחמש שנים.


* שחקן הכנף הפורטוגלי ז'יל דיאס (21) הושאל ממונאקו לנוטינגהאם פורסט. זו תהיה התחנה הרביעית שלו כמושאל אחרי שאשתקד שיחק בפיורנטינה.


⚪️ Dias is a Red!

Gil Bastiao Dias has become #NFFC's fourth signing of the summer, joining Michael Dawson, João Carvalho and Diogo Gonçalves.#ThatLovingFeelingpic.twitter.com/9dJcYx0hKL

— Nottingham Forest FC (@NFFC) June 23, 2018


* מהפך בספורטינג ליסבון: אחרי שהקבוצה איבדה חלק מכוכביה בחינם בגלל התנהגות נשיא הקבוצה, החליטה האסיפה הכללית של בעלי המניות בקבוצה להדיח את ברונו דה קראבליו מתפקידו. הוא אישר שלא ירוץ לבחירות החדשות שיתקיימו בספטמבר.


שמועות
*נראה כי מעברו של ראג'ה נאיינגולן לאינטר קרוב מתמיד. על פי דיווחים באיטליה, הקשר הבלגי, שנותר מחוץ לסגל השדים האדומים למונדיאל, נחת במילאנו בשעה האחרונה ככל הנראה לשם חתימה רשמית והצליח לברוח מאוהדי הנראזורי. מי שצפוי לעשות את הדרך ההפוכה הוא חאבייר פאסטוריה שעל פי דיווחים בארץ המגף יגיע מחר לרומא לצורך בדיקות רפואיות לשם חתימה. עלות העסקה צפויה לעלות לג'יאלארוסי כ-20 מליון יורו.


(AFP) נאיינגולן במדי רומא. בדרך ליריבה ממילאנו?
נאיינגולן במדי רומא. בדרך ליריבה ממילאנו? (AFP) 


* טוטנהאם סיכמה עם קשר בוקה ג'וניורס וילמאר באריוס, קשר אחורי שגם משחק בנבחרת קולומביה.


* אנתוני מרסיאל נמצא במו"מ מתקדם עם יובנטוס, שעדיין לא פנתה רשמית למנצ'סטר יונייטד. על פי הדיווח בצרפת, יונייטד תדרוש 86 מיליון יורו.


* דורטמונד צפויה להחתים את בלם מיינץ עבדו דיאלו (22). הצרפתי, שהעדיף להישאר בגרמניה ודחה הצעה מליון, יעלה 30 מיליון יורו. הוא סיכם את תנאיו לחמש שנים.


מהדי בנעטיה. אונאי אמרי רוצה אותו (Gettyimages)
מהדי בנעטיה. אונאי אמרי רוצה אותו (Gettyimages)


* באיטליה מדווחים שבלם יובנטוס מהדי בנעטיה מועמד לארסנל. לבנעטיה יש חוזה לשנתיים נוספות במדי הזברות, אבל כבר היו דיווחים שבורוסיה דורטמונד מועניינת בו וכעת נראה שגם התותחנים.


* נביל פקיר שוב מוזכר בליברפול. אחרי ידיעות שריאל מדריד רוצה אותו הודה נשיא ליון, ז'אן מישל אאולס, כי העברתו לליברפול עדיין אפשרית, כך על פי פרסום "ליברפול אקו".


* לפי "ספורט" הקאטלוני, ברצלונה החליטה למכור את הבלם הקולומביאני ירי מינה שלא השתלב בקבוצה. ההחלטה היתה תחילה לתת לו עוד צ'אנס, אבל החתמת ארתור לא מאפשרת לעוד שחקן מחוץ לשוק האירופי להיות רשום בקבוצה. בנוסף, בואו הצפוי של בלם סביליה קלמון לנגלה יהפוך את מינה לבלם החמישי בקבוצה. ייתכן שרק יושאל.


ירי מינה. אין לו מקום בברצלונה (Gettyimages)
ירי מינה. אין לו מקום בברצלונה (Gettyimages)


* עוד דווח ב"ספורט" כי בארסה וריאל מדריד רבות על החתמת טיאגו אלקנטרה מבאיירן, שמחירו צפוי לעמוד על 70 מיליון יורו. המנהל הספורטיבי החדש של בארסה, אריק אבידל, קיבל אור ירוק מוואלוורדה להחתים את השחקן.


* מנ'צסטר סיטי רוצה להאריך את חוזהו של אילקאיי גונדואן ולשים קץ לשמועות לפיהן ברצלונה רוצה אותו.


* עוד שוער הוזכר כמועמד לליברפול. מדובר בדניאל מרטן, שוער ספורטיג חיחון ונבחרת צרפת הצעירה. אם יוחתם, מרטן בן ה-19 יהיה רק השוער השני בקבוצה.


* מתאו קובאצ'יץ' התראיין אתמול ל"מארקה" ואמר שהוא רוצה לעזוב את ריאל מדריד בגלל חוסר הקביעות בדקות המשחק שהוא מקבל. האתר "או.קיי דיאריו" כתב כי בהנהלת הבלאנקוס רשמו לפניהם את הבעיה אך עדיין לא רוצים לשחררו. רק סכום גדול מאוד יפתה אותם לעשות זאת.


קובאצ'יץ'. בריאל לא ממהרים לשחררו (Gettyimages)
קובאצ'יץ'. בריאל לא ממהרים לשחררו (Gettyimages)


* ב"לה פריזיאן" פורסם שריאל מדריד היא הקבוצה שאנגולו קאנטה מצ'לסי רוצה לעבור אליה. על פי הדיווח, הקשר דחה הצעות אחרות כדי לשחק בברנבאו. אם יגיע, אולי קובאצ'יץ' אכן יימכר.


* אחרי שהחתימה את אמרה ג'אן מליברפול, יובנטוס מובילה במירוץ להחתמתו של שחקן פרמיירליג נוסף. לפי הדיווחים, ג'ק ווילשר יחתום ב"גברת הזקנה" בחודש הבא כשישתחרר מחוזהו בארסנל. זו תהיה החתמה שנייה של יובה ללא דמי ההעברה.


* לפי "טוטו ספורט" האיטלקי, יובנטוס מעוניינת בבלם אתלטיקו מדריד דייגו גודין ובבלם הצעיר של אייאקס מתיאס דה ליכט בן ה-18.


דייגו גודין. ברשימה של אלופת איטליה (AFP)
דייגו גודין. ברשימה של אלופת איטליה (AFP)


* פריס סן ז'רמן ומנצ'סטר סיטי מעוניינות בבלם באיירן מינכן, ג'רום בואטנג, שעשוי לעזוב את הבווארים בקיץ.


* ב"מירור" נטען כי מנצ'סטר יונייטד מוכנה להיאבק בריאל מדריד ומנצ'סטר סיטי על החתמת קיליאן אמבפה. בתוך כך, ב"סאן" נכתב שהעברת ריאד מאחרז מלסטר לסיטי מתעכבת מכיוון שהאלג'יראי רוצה בונוס מלסטר על מכירתו ב-75 מיליון ליש"ט. בלסטר מסרבים בגלל שבינואר הוא הגיש בקשה לעזוב את הקבוצה.


יונייטד רוצה את המגן השמאלי של ולנסיה חוסה גאיה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי