דיווח: אנטוניו קונטה פוטר מצ'לסי, סארי יחליפו

אנטוניו קונטה
אנטוניו קונטה | AFP

בממלכה מפרסמים שיושב ראש הבלוז הגיע למתחם האימונים והודיע לאיטלקי על סיום דרכו בלונדון אחרי שנתיים. מאמן נאפולי בעונה החולפת צפוי לתפוס את מקומו

(גודל טקסט)

בתקשורת האנגלית טוענים היום (חמישי) שאנטוניו קונטה פוטר מתפקידו כמאמן צ'לסי בתום שנתיים בתפקיד. האיטלקי, שזכה עם הבלוז באליפות בעונתו הראשונה ובגביע האנגלי בעונה החולפת, יוחלף על ידי מאמן נאפולי בעונה שעברה מאוריציו סארי שסיכם את תנאיו לשנתיים עם אופציה לעונה שלישית. הקבוצה הלונדונית תשלם 11 מיליון יורו פיצויי פיטורים למאמן היוצא.



בפרסומים השונים בממלכה נכתב שקונטה קיבל את ההודעה מיושב ראש צ'לסי שהגיע למתחם האימונים היום ובישר לאיטלקי ולשחקנים על כך באופן אישי עוד לפני תחילתו של האימון. למרות הזכייה בגביע, הבלוז סיימו את העונה החולפת במקום החמישי בפרמיירליג והודחן כבר בשמינית גמר ליגת האלופות מול ברצלונה.



כזכור, סארי סיים את תפקידו בנאפולי בתום העונה והוחלף על ידי קרלו אנצ'לוטי. אך מכיוון שהצדדים לא הגיעו לסיכום כספי, חוזהו לא הותר ונאפולי דרשה לקבל את מלוא סעיף השחרור שנקבע בחוזה – שמונה מיליון יורו. בסופו של דבר, הסכום יהיה מעט נמוך יותר – חמישה מיליון יורו.



סארי בן ה-59 אימן את נאפולי בשלוש השנים האחרונות אחרי שהחליף את רפא בניטס. הוא לא הוביל את הפרטנופי לתארים, אבל הקבוצה הצליחה לסיים פעמיים במקום השני ופעם נוספת במקום השלישי. קונטה כאמור יעזוב את צ'לסי אחרי שנתיים בהן זכה באליפות בעונתו הראשונה ובגביע העונה.


BREAKING: Sky in Italy: Antonio Conte no longer @ChelseaFC head coach. #SSNpic.twitter.com/UoSf3AL80k

— Sky Sports News (@SkySportsNews) July 12, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי