דיווח: פוגבה רוצה לעזוב את יונייטד, ברצלונה מוכנה לשלם 100 מיליון ליש"ט

פול פוגבה
פול פוגבה | AFP

מערכת היחסים הרעועה עם מוריניו הובילה את הקשר להחלטה, אלופת ספרד כבר יצרה קשר וסוכנו של השחקן צפוי לשוחח עם ראשי השדים האדומים השבוע. במקביל, טובי אלדרווירלד מטוטנהאם צפוי להצטרף

(גודל טקסט)

האם אנחנו בדרך לעסקת ענק נוספת? באנגליה מדווחים היום (ראשון) שפול פוגבה רוצה לעזוב את מנצ'סטר יונייטד ועל פי אותו פרסום סוכנו מינו ראיולה יגיע השבוע לשיחות עם ראשי המועדון לגבי עתידו. כזכור, הצרפתי הצטרף לשדים האדומים לפני כשנתיים מיובנטוס תמורת סכום שיא וחוזהו יסתיים בעוד שלוש שנים.

בדיווח נטען שפוגבה מחזיק בהצעה מברצלונה שמוכנה לשלם למנצ'סטר יונייטד מאה מיליון ליש"ט, אך נכתב שגם יובנטוס ופאריס סן ז'רמן מעוניינות בשירותיו. כידוע, יחסיו של הצרפתי עם ז'וזה מוריניו עלו על שרטון במהלך העונה שעברה ועתידו במועדון נמצא בסימן שאלה גדול.

במקביל, בספרד מדווחים שארנסטו ואלוורדה רוצה לצרף עוד שני שחקנים ושהדלת עבור פול פוגבה פתוחה, זאת למרות שברצלונה הוציאה כבר 146 מיליון יורו במהלך הקיץ (44 מיליון יורו על לנגלה, 42 על מלקום, 40 על ארתור ו-20 על וידאל). מצד שני, אלופת ספרד הכניסה 92 מיליון על מכירת שחקנים.

מי שמתקרב בצעדי ענק למנצ'סטר יונייטד הוא הבלם טובי אלדרווירלד שצפוי לגיע מטוטנהאם תמורת 60 מיליון ליש"ט. בנושא אחר, באנגליה פורסמה כתבה גדולה על היחסים בין המעורערים בין מוריניו למנכ"ל המועדון אד וודוורד. בעיתון נכתב ש"העונה של האדומים בסכנה בשל הפיצוץ בין השניים".


רוצה לעזוב. פול פוגבה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי