צפו בתקציר: 1:6 אדיר למנצ'סטר סיטי על האדרספילד

גבריאל ז'סוס
גבריאל ז'סוס | Gettyimages

התכולים התפוצצו עם הצגה של אגוארו (25 ,35, 75) שנכנס לעשרת הכובשים של כל הזמנים בפריימרליג, ז'סוס (31) וסילבה (48) הוסיפו, עצמי של קונגולו (84) חתם את התוצאה כשבתווך סטנקוביץ' צימק (43)

(גודל טקסט)

עברה שנה, לא הרבה השתנה. מנצ'סטר סיטי סיימה היום (ראשון) את משחק הבית הראשון שלה לעונת 2018/19, כשפירקה את האדרספילד המסכנה 1:6 במסגרת המחזור השני בפריימרליג והמשיכה לספק לקהל אוהדיה את ההצגה הכי טובה בעיר, בטח שיריבתם העירונית רחוקה מלהראות ניצוצות.

מי שבלט בשורות התכולים הוא סרחיו אגוארו, שבעוד הצגה מבית היוצר שלו סיים עם שלושער אדיר. את החגיגה שלו הוא התחיל בדקה ה-25, בשער אותו הוא חייב לשוער קבוצתו, הדרסון. הברזילאי שלח כדור פשוט מטורף על מגרש שלם, קון השתלט עליו באלגנטיות, היתל בשחקני ההגנה של האדרספילד ושלח צ'יפ גאוני מעל האמר, שעוד יחווה ערב לא קל בכלל. כעבור חמש דקות ז'סוס הפעלתן החליף דאבל פס עם מנדי, ניצל הרחקה גרועה של שחקני האדרספילד ושלח בעיטה חזקה ברגל שמאלה לפינה הקרובה, 0:2.

כעבור חמש דקות נוספות מנדי שלח כדור רוחב די פשוט, האמר לא השתלט ואגוארו עט על המציאה כדי להשלים צמד ולהעלות את סיטי ל-0:3. על סף המחצית (43), האדרספילד ירדה להפסקה בחיוך קטן עם כשסטנקוביץ' ברח מג'ון סטונס, שלח רגל ארוכה ודחק את השער המצמק של האורחים.

יושבי האיתיחאד עוד לא הספיקו להתיישב במקומותיהם אחרי הפסקת המחצית כשבדקה ה-48 דוד סילבה, סובב כדור אדיר לחיבורים והעלה את סיטי ל-1:4. אותם אוהדים נאלצו להמתין 27 דקות עד שאגוארו השלים שלושער מכדור רוחב יפייפיה של מנדי. פריצה של לירוי סאנה המחליף בדקה ה-84 הביאה לשער השישי ברשת של האמר מעצמי של קונגולו.

לסיכום, חניכיו של פפ לא הרגישו מדי בחסרונו של קווין דה בריינה שנפצע באימון ויעדר שלושה חודשים והשיגו ניצחון משכנע. רגע מרגש נרשם בתחילת המשחק כשכובש אחד השערים דוד סילבה, עלה למרגש עם בנו התינוק מתיאו, שנולד כפג ונשקפה סכנה לחייו במשך מספר חודשים לקול תשואות הקהל באיצטדיון. במחזור הבא סיטי תצא לווטפורד ותנסה לשמור על רצף הניצחונות.


דוד סילבה עם בנו לפני המשחק. (gettyimages)

אגוארו. (gettyimages)


הרכבים
מנצ'סטר סיטי:
אדרסון, בנג'מין מנדי, וינסנט קומפני, ג'ון סטונס, איימריק לאפורט, אילקאי גונדואן (פיל פודן, 82), פרננדיניו, ברנרדו סילבה, דויד סילבה (ריאד מאחרז, 64), גבריאל ז'סוס, סרחיו אגוארו(לירוי סאנה, 77).

האדרספילד: בן האמר, טומי סמית', טרנס קונגולו, כריס לאב, כריסטופר שינדלר, יאן סטנקוביץ', פלורנט הדריוני, פיליפ בילינג, אלכס פיצ'ארד (דיאקאבי, 61), עבדלחמיד סבירי (דפוטירי, 46), סטיב מוני (סובי, 84)

מהלך המשחק:
דקה רביעית: הסיטי פותחים חזק. דוד סילבה היטל בשחקני ההגנה של האדרספילד ושלח הגבהה מסוכנת בחצי גובה שפגעה בברכו של גבריאל ז'סוס וכמעט נכנסה.

דקה 16: ג'ון סטונס מגביה לרחבה, שוב ז'סוס מגיע ונוגח חלש למרכז השער.

דקה 25, 0:1 לסיטי: מסירת שוער אומנותית של אדרסון על מרגש שלם מצאה את אגוארו שהיטל בהגנת האורחים ושלח צ'יפ נהדר לרשת.


אגוארו עם השער הגאוני  (gettyimages)

דקה 30, 0:2 לסיטי: התכולים מכים בברזל בעודו חם. חילופי מסירות בין מנדי לז'סוס גרמה לבלבול בהגנת האדרספילד, האחרון ניצל זאת ובעט חזק ברגל שמאל לפינה הקרובה כדי להכפיל את היתרון.


ז'סוס חוגג (gettyimages)

דקה 35, 0:3 לסיטי: הסיטי ממשיכים לכבוש כל חמש דקות, הפעם האמר משמיט בשלומיאליות כדור רוחב חלש של מנדי, אגוארו עט על המציאה ומוסיף את השלישי והשני שלו הערב.

דקה 43, האדרספילד מצמקת ל1:3: מוני מסיט עם ראשו כדור קרן לתוך תיבת החמש, יאן סטנקוביץ' בורח לסטונס, שולח רגל ארוכה ודוחק את השער המצמק של האדרספילד על סף המחצית.

דקה 48, 1:4 לסיטי: ההצגה של התכולים ממשיכה במחצית השיניה אחרי כדור חופשי אדיר לחיבורים של דוד סילבה.


סילבה חוגג את השער (gettyimages)

דקה 57: אגוארו ממשיך לרקוד על הדשא, בעיטה חזקה שלו נעצרת בקורה אחרי בעיטה מ-30 מטר.

דקה 75, 1:5 לסיטי: ההצגה ממשיכה. מנדי בעוד כדור רוחב נהדר מצא את אגוארו שבטאצ' מופלא הדביק את הכדור לרשת הרחוקה והשלים שלושער.

דקה 84, 1:6 לסיטי: לירוי סאנה המחליף נשלח בכדור עומק, בעט לגופו של האמר כדור שניתז היישר לרגלו של קונגולו שכבש לשערו הוא וחתם יום שחור להגנת האורחים

ברנלי – ווטפורד 3:1 (צפו בתקציר)
משחק המקביל, ווטפורד המשיכה בפתיחת העונה המרשימה שלה ונמצאת כבר במקום השלישי בטבלה לאחר 1:3 על ברנלי. אנדרה גריי כבש כבר שלוש דקות מהפתיחה, אבל ג'יימס טרקובסקי השיג שוויון מהיר שלוש דקות לאחר מכן. תצוגת הגנה נוראית במחצית השנייה איפשרה לטרוי דיני (48) ולוויל יוז (51) לתת לווטפורד שני שערים מהירים ואת הניצחון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי