יחזור הביתה? מרקוס אלונסו על הכוונת של ריאל ואתלטיקו

מרקוס אלונסו
מרקוס אלונסו | Gettyimages

המגן השמאלי של צ'לסי, יליד מדריד שגדל במחלקות הנוער של הבלאנקוס, נמצא תחת מעקב של הקבוצה כמחליף עתידי למרסלו וגם עשוי לשמש כמחליפו של פיליפה לואיס אצל הקולצ'ונרוס. הבלוז לא ימהרו לשחררו

(גודל טקסט)

אחד השחקנים היותר טובים שנותרו מחוץ לסגלי הנבחרות למונדיאל האחרון היה מרקוס אלונסו, המגן השמאלי של צ'לסי שגם את עונת 2018/19 פתח בסערה.

הבוקר (שלישי) מתפרסמות ידיעות על כך שהספרדי שיחגוג 28 בדצמבר, יוצא מחלקת הנוער של ריאל מדריד, נחת בלונדון ב-2016 בחוזה לחמש שנים אחרי ששיחק בעבר בבולטון וכן כמושאל של פיורנטינה בסנדרלנד, עשוי לחזור לארצו מהדלת הקדמית כשעל שירותיו מתנהל מאבק בין שתי הקבוצות הבכירות של מדריד, ריאל ואתלטיקו.

לפי הפרסום ב"אס", ריאל מדריד מוכנה לשלם 30 מיליון יורו עבור אלונסו, כשגם אתלטיקו מדריד מעוניינת מאוד לצרפו גם לנוכח העובדה שפיליפה לואיז עשוי לעזוב בקרוב לפאריס סן ז'רמן. בעונה שעברה נבחר אלונסו לנבחרת העונה של הפרמיירליג וקשה להאמין שמאוריציו סארי יוותר על שירותיו, הוא גם כבש ב-2:3 על ארסנל בשבת, אבל ריאל מדריד גם היא מחפשת לחזק את העמדה לאור השאלתו של תיאו הרננדז לבטיס והכנת גיבוי למרסלו שדווח במהלך הקיץ כי רוצה להצטרף לרונאלדו ביובנטוס.


מרקוס אלונסו בשבת. בקרוב שוב במדריד? (AFP)

כך או כך, גם אם הדבר לא ייצא אל הפועל בקיץ הקרוב, סביר להניח שהשתיים ינסו לרכוש את אלונסו במהלך השנה הקרובה, אם לא בחלון הנוכחי או בינואר אז בעונה הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי