יובנטוס תציע מאה מיליון ליש"ט ואת דיבאלה עבור פוגבה

פול פוגבה
פול פוגבה | Gettyimages

לפי ה"סאנדיי מירור" אלופת איטליה תעשה כמיטב יכולתה כדי לצרף את הצרפתי בינואר ותשקול להעביר את החלוץ שממעט לשחק בעקבות הגעת רונאלדו. ז'וזה מוריניו לא היה מרוצה מהיכולת של קבוצתו במחצית השנייה

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד שוב לא הרשימה, אבל הצליחה לנצח בויקארדג' רואד 1:2 את ווטפורד והנחילה הפסד ראשון לצרעות בעיקר בזכות הצלה מדהימה של דויד דה חאה בדקות הסיום. השדים האדומים מתחילים להתאושש אחרי פתיחה גרועה בליגה והם נמצאים כעת במקום השמיני.

למרות השיפור ביכולת של מנצ'סטר יונייטד, עדיין ישנם דיבורים לגבי עזיבתו האפשרית של פוגבה. ב"סאנדיי מירור" דווח כי יובנטוס תעשה כמיטב יכולתה כדי להחזיר בינואר את הקשר הצרפתי לקבוצה והיא תהיה מוכנה להציע את פאולו דיבאלה למועדון האנגלי ועוד 100 מיליון ליש"ט תמורת פוגבה. עלות העסקה מסתכמת ב-150 מיליון ליש"ט.

דיבאלה איבד את מקומו בהרכב יובנטוס בגלל כריסטיאנו רונאלדו ומכיוון שפוגבה לא נלהב להישאר באולד טראפורד זוהי עסקה שיכולה להשתלם לשני הצדדים. מנצ'סטר יונייטד לפי הידיעה עוקבת זמן רב אחרי דיבאלה שיכול להביא לה יצירתיות בחלק ההתקפי.


יובנטוס תעשה כמיטב יכולתה כדי להחזיר את פול פוגבה (Gettyimages)

ז'וזה מוריניו דיבר אחרי המשחק מול ווטפורד והיה הפעם נינוח במסיבת העינותאים ואפילו חוש ההומור חזר אליו: "כריס סמולינג? הוא היה מצוין ועבדנו על הקרן הזאת במהלך השבוע, אבל הדבר היחיד שאני לא אוהב אצלו זו התספורת החדשה שלו", אמר המיוחד. "הוא שיחק טוב וגם ויקטור לינדלוף ואני חוזר על כך שמרואן פלאיני חשוב מאוד לשניהם כשהוא משחק לפניהם בקישור מכיוון שברנלי ו-ווטפורד משחקות עם שני חלוצים חזקים. הקבוצה שלנו טובה בלעשות בעיות ליריבה. אמרתי משהו לשחקנים בחדר ההלבשה במחצית וחבל שלא הייתה לי מצלמה לתעד את זה. אמרתי להם שזה יכול להיות משחק בו ננצח 0:4 או 0:5 או שנכניס את עצמו לבעיות וזה בדיוק מה שקרה. במחצית שנייה היינו נינוחים מדי וזה כמעט עלה לנו ביוקר".

מוריניו אמר שלוק שואו לא שיחק רק כאמצעי זהירות, אבל יחזור לשחק בליגת האלופות: "אשלי יאנג שיחק במקומו, אבל שואו ישחק ביום רביעי מול יאנג בויז ויאנג יכול לשחק גם בצד ימין. טוב שיש לנו את שתי האופציות האלה פלוס מתיאו דרמיאן".

על לוקאקו אמר: "הוא תיקל בדקה ה-70 בעמדת מגן ימני וזה רק מראה לכם כמה הוא השקיע במשחק. זה מה שאני רוצה לראות מהקבוצה שלי. אני רוצה לשחק כמו במחצית הראשונה, אבל כשאתה בבעיות כמו בשנייה אני רוצה שנשחק כמו לוקאקו".


דויד דה חאה. סיפק את ההצלה של המשחק (Gettyimages)

מורינו דיבר גם על דה חאה: "הייתה לו הצלה אחת, אבל הצלה שהביאה לנו שלוש נקודות". השוער הספרדי הבינלאומי דיבר על היכולת שלו בטלוויזיה של יונייטד אחרי שזכה לשחקן המצטיין של המשחק: "שמח שיכולתי לעזור. ווטפורד הייתה ביכולת טובה ואחרי פגרת הנבחרות תמיד קשה לשחק כי חלק מהשחקנים חוזרים עייפים".

רומלו לוקאקו הודה: "היינו נרפים במשחקנו. במחצית הראשונה שיחקנו כדורגל איכותי, אבל במחצית השנייה לא היינו טובים. היינו צריכים לנסות לכבוש את השער השלישי וזה היה מונע מאיתנו הרבה בעיות בסיום". לוקאקו כבש 20 שערים ב-39 משחקיו ביונייטד ורק שלושה חלוצים בהיסטוריה של המועדון הגיעו למספר הזה בפחות משחקים. רוד ואן ניסטלרוי (26 משחקים), רובין ואן פרסי (32) דווייט יורק (34).

מנג'ר ווטפורד, חאבי גרסיה אמר: "המחצית הראשונה הביאה לנו את ההפסד. בשנייה היינו הרבה יותר טובים. לא יודע אם הגיע לנו תיקו, אבל הכי חשוב עבורי ששוב עשינו מאמץ גדול".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי