מארי: "היינו עלובים בחצי הראשון, צריכים לשחק טוב יותר בחוץ"

גלן מארי
גלן מארי | AFP

חלוץ ברייטון אחרי ה-2:2 מול סאות'המפטון: "נס שלקחנו נקודה. בשנה שעברה ניסינו לשחק טוב בבית, העונה זה צריך להיות הפוך". הויביירג תקף: "אי אפשר לשמוט יתרון 0:2, הם לא עשו כלום. אולי צריך לשנות שיטה"

(גודל טקסט)

קללת יום שני ממשיכה לרדוף אחרי סאות'המפטון. מאז שאצטדיון סנט מארי הושק באוגוסט 2001, הקבוצה לא ניצחה אף משחק שהתקיים ביום שני. גם אתמול הוליכו הסיינטס 0:2 מול ברייטון, אך לבסוף ראו את גלן מארי משווה בדקה ה-91 בפנדל – מארי אוהב לכבוש מול סאות'המפטון, הבקיע ארבעה שערים נגדם בחמשת המשחקים האחרונים. בריטוון כבר נראתה בדרך הביתה, כמי שתישאר עם אפס נקודות במשחקי החוץ העונה, אבל כבשה שערים ראשונים מחוץ לאמקס וזכתה בנקודת חוץ חשובה וכאמור ראשונה לעונה.

מנג'ר השחפים כריס יוטון אמר בסיום: "זה משחק שני שאנחנו חוזרים מפיגור של 2:0 אחרי התיקו נגד פולהאם. אנחנו צריכים לבדוק גם את הסיבות לכך שאנחנו נכנסים לפיגור, אבל גם להחמיא לרוח הקרב של הבחורים. גלן מארי הוא אחד החלוצים הכי קרי רוח שאני מכיר. במצב 2:1 לחובתך, אם יש לך פנדל אתה לא תמצא מישהו יותר רצחני ממנו. הוא השווה משחק שני ברציפות בדקות האחרונות בפנדל. אין דבר גדול יותר מזה, אם כי הייתי רוצה שזה יהיה ההיפך והיריבה תצטרך לרדוף אחרינו".

מארי נשמע מאוד ריאלי: "הנקודה שלקחנו היא סוג של נס אחרי המחצית הנוראית שהפגנו. שיחקנו עלוב, רחוק מתחת לרמה שלנו, אבל החצי השני היה סיפור שונה. יוטון נתן לנו לדעת במחצית עד כמה הוא מאוכזב מאיתנו וזה השפיע. בעונה שעברה העבודה שלנו הייתה להתחיל לשחק טוב בבית ונראה לי שהעונה זה מצב הפוך. אנחנו צריכים להתחיל לשחק הרבה יותר טוב בחוץ".


הויביירג חוגג. הקדושים מחפשים ניצחון היסטורי ביום שני (AFP)


פייר-אמיל הויביירג
שכבש לסאות'המפטון בבעיטה אדירה מכ-30 מטרים היה מאוכזב מחבריו שלא ידעו לשמור על השער המדהים שלו וירה אחרי המשחק: "זה לא טוב מספיק. להוליך 0:2 נגד יריבה שאנחנו אמורים לנצח ולצאת בתיקו? ממש מתסכל. אם אנחנו רוצים להיות רציניים העונה אנחנו לא יכולים להוביל 0:2 ולשמוט יתרון כזה. 60 דקות ברייטון לא עשתה כלום במשחק חוץ מלמסור כדור אחד ארוך להתקפה ולנגוח אחר. אולי צריך לשנות את השיטה, לצאת מהראש של העונה שעברה".

מארק יוז מנג'ר סאות'המפטון זעם על השופט אנטוני טיילור שאישר את הפנדל: "שיין דאפי בחור חזק וגבוה והוא נפל כמו מישהו שחיסלו אותו מהמגע הכי קל. היה ברור שהם ינסו לסחוט הכל וחבל שהשופט קנה את זה". ביראם כיאל ישב 90 דקות על הספסל למרוחת שיוטון ביצע רק שני חילופים במשחק. הוא רשם העונה רק משחק אחד כמחליף עד כה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי