סארי: "אולי בעוד שנה נהיה באותה יכולת של ליברפול"

מאוריציו סארי
מאוריציו סארי | Gettyimages

רגע לפני צמד המפגשים מול המייטירדס, מנג'ר הבלוז הנמיך ציפיות אחרי ה-0:0 בחוץ מול ווסטהאם: "הם צעד אחד לפנינו, התחלנו לעבוד ביחד רק לפני 40 יום". הזאר החמיא לאיטלקי: "מאמן מצוין לכדורגל התקפי"

קבוצות: ווסטהאם
(גודל טקסט)
ליברפול נותרה הקבוצה היחידה עם מאזן מושלם בפרמיירליג אחרי שאתמול (ראשון) צ'לסי נעצרה על ידי ווסטהאם עם תיקו 0:0 ב"לונדון סטאדיום" שקטע את רצף הנצחונות שלה מתחילת העונה. הבלוז המשיכו במאזן הלא מחמיא שלהם ב"לונדון סטדיום" בו רשמו ניצחון אחד בלבד בארבעה ביקורים עד כה (בנוסף לתיקו ושני הפסדים), ולמעשה ניצלו מהפסד אחרי שאנדריי יארמולנקו החמיץ את המצב הכי טוב במשחק לפטישים.


מנג'ר צ'לסי מאוריציו סארי טען אחרי המשחק שההשוואות לליברפול היו מוקדמות ומוגזמות: "אנחנו רחוקים שנה מהיכולת של ליברפול", הצהיר. שתי הקבוצות ייפגשו כעת לשני משחקים רצופים, ביום רביעי באנפילד במסגרת גביע הליגה ובסוף השבוע בפרמיירליג למשחק משמעותי מבחינת שתי הקבוצות בסטמפורד ברידג'. תיקו בין השתיים יוכל להחזיר את מנצ'סטר סיטי למקום הראשון בזכות ניצחון והפרש שערים טוב יותר.


"צפויים לנו שני מפגשים קשים", התייחס סארי לצמד המשחקים מול ליברפול. "נתמודד עם קבוצה מאוד מאוד טובה שעובדת עם אותו מאמן כבר ארבע-חמש שנים. כרגע הם צעד אחד לפנינו. אנחנו התחלנו לעבוד ביחד רק לפני 40 יום, עבורנו זה מוקדם מדי. נצטרך לעבוד קשה ואולי בעוד שנה נהיה באותה יכולת". לשאלה אם צ'לסי סבלה מעייפות בגלל הליגה האירופית אמר: "בשלב זה של העונה, לא נראה לי. זה יכול לקרות במארס או אפריל". לגבי פציעתו של אנטוני רודיגר במקומו נכנס גארי קייהיל לדקות ראשונות העונה אמר: "זה לא נראה לי רציני. אולי הוא יהיה ארבעה ימים בחוץ".


אדן הזאר שכבש עד למשחק חמישה שערים בליגה נראה פחות חד, למרות שלא טס עם הקבוצה למשחק מול פאוק סלוניקי בליגה האירופית. לפי סארי הוא התלונן על עייפות, אך בראיון ל"סקיי ספורט" הכחיש הזאר שהוא עייף: "אני מרגיש בכושר ב-200 אחוז. ייתכן שבמשחק החמצתי כמה מסירות וכדרורים, אבל אני עדיין בכושר טוב. מקווה שנחזור לנצח נגד ליברפול. ידענו שלווסטהאם יש מגרש שקשה לנצח בו, בעיקר שהם מסתגרים מאחורי הכדור. התוצאה די משקפת כי שתי הקבוצות החמיצו הזדמנויות".


MAIL SPORT: We're a year behind #tomorrowspaperstoday
⚽️⚽️⚽️ pic.twitter.com/Ot6hCqHPap

— Helen Miller (@MsHelicat) 23 בספטמבר 2018

למרות התיקו הזאר החמיא לסארי: "אם אוהבים כדורגל התקפי, המאמן הזה מצוין. התחזקנו בשחקנים טובים כמו ז'ורז'יניו ומתיאו קובאצ'יץ' שצריכים אותם כשמשחקים עם הכדור. אנחנו בכושר טוב ומאמין שנגד ליברפול נפגין משחק טוב כי זה מסוג המשחקים בהם אתה רוצה להבריק".


ב"דיילי מירור" הוענק ציון 9 ואיש המשחק לשוער ווסטהאם לוקאש פביאנסקי שהציג יכולת מצוינת, וגם שאר שחקני הפטישים קיבלו ציונים גבוהים יותר מאלה של צ'לסי. המנג'ר מנואל פלגריני זעם בסיום: "את המצב של יארמולנקו הרבה יותר קל לכבוש מאשר להחמיץ. מצבים כאלה אנחנו חייבים להבקיע אם רוצים לטפס במעלה בטבלה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי