צפו בתקציר: 1:2 לבורנמות על קריסטל פאלאס

בורנמות'
בורנמות' | Gettyimages

המחזור השביעי ננעל הערב בשלוש הליגות הבכירות באירופה כשבליגה האנגלית בורנמות' ניצחה 1:2 את קריסטל פאלאס, באיטליה סמפדוריה חזרה מפיגור בבית וגברה בתוצאה זהה על ספאל ובספרד סלטה ויגו וחטאפה נפרדו ב-1:1

(גודל טקסט)
המחזור השביעי ננעל הערב בשלוש הליגות הבכירות באירופה כשבליגה האנגלית בורנמות' ניצחה 1:2 את קריסטל פאלאס, באיטליה סמפדוריה חזרה מפיגור בבית וגברה בתוצאה זהה על ספאל ובספרד סלטה ויגו וחטאפה נפרדו ב-1:1.


בורנמות' – קריסטל פאלאס 1:2
אחרי התבוסה לברנלי במחזור שעבר, כנראה שהניצחון בגביע הליגה נתן לקבוצתו של אדי האו בליגה והיא חזרה לנצח גם בפרמיירליג. דייויד ברוקס כבש למארחת כבר אחרי חמש דקות מבישול של קאלום ווילסון. פטריק ואן אאנהולט החזיר את פאלאס למשחק, אך בסופו של דבר פנדל מוצלח של ג'וניור סטינסלאס בדקה ה-87 קבע 1:2 והעלה את בורנמות' למקום השביעי.


סמפדוריה – ספאל 1:2
המארחת קטעה רצף של שלושה משחקי ליגה ללא ניצחון ועלתה למקום השמיני. זה התחיל אומנם רע עבורה כששער של אלברטו פולאסקי בדקה ה-21 העלה את ספאל ליתרון, אך שני בישולים של פאביו קואליארלה לקארול לינטי (25) ולגרגואר דפרל (60) קבעו מהפך שהעניק שלוש נקודות יקרות לסמפדוריה.


Triplice fischio a Genova! La Sampdoria torna alla vittoria!

Sampdoria 2️⃣ – 1️⃣ SPAL#SampSpal#SerieATIMpic.twitter.com/95DnajTLvB

— Lega Serie A (@SerieA) October 1, 2018

סלטה ויגו – חטאפה 1:1
התכולים כבר עם משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון ב"לה ליגה" אחרי שסיימו בחלוקת נקודות עם ה"אסולונס" שרשמו בעצמם משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון. מקסי גומס אומנם הוריד את הארחת ליתרון בהפסקה עם שער בדקה ה-33, אך חיימה מאטה השווה במחצית השנייה (78) וקבע את תוצאת המשחק. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי